pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně XIII

Ahojky!
Vítám Vás u dalšího dílu střípků z kuchyně !

A začneme třeba jednou ze snídaní z minulého týdne dýňová wafle s bílým jogurtem, arašídovým máslem, banánem, hroznovým vínem a datlovým sirupem



No a taky jsem samozřejmě měla celozrnné bagely s arašídovým máslem a banánem - jak jinak...Bez těch by to prostě nešlo :)




A tady už ryba s bramborem - tuto večeři jsme s mamkou měly minulé týden v pátek :)




Kaše z minulé soboty - ovesná s banánem, hroznovým vínem, mraženými jahodami, kokosem, javorovým sirupem a arašídovým máslem :)




Oběd z minulé soboty - sójová čína a dýňové hranolky <3




Minulý týden jsem pekla dýňové muffiny - recept zde
 





A zde večeře z minulé soboty - celozrnné těstoviny s tuňákem, bílým jogurtem a italskou zeleninovou směsí :)




A první tvaroh v tomto díle - s banánem, karobem, sušeným ananasem a švestkami a arašídovým máslem <3






A zde snídaně z minulé neděle - ovesná kaše s banánem, hroznovým vínem, kaki, kokosem, javorovým sirupem a arašídovým máslem :)





Na oběd jsme minulou sobotu měli tuto cizrnovou polévku :)




A já měla jako druhý chod rýžové nudle s kuřecím masem a zeleninou :)







A pekla jsem celozrnné housky...







A svačila tvaroh s banánem, sušenými švestkami a arašídovým máslem smíchaným s Choceňským pomazánkovým s čokoládou :)







Tuto snídani jsem měla tento týden v pátek - ovesná kaše s banánem, kaki, mraženými jahodami, kokosem a arašídovým máslem :) Jo a ještě tam je karobena :)



V pátek jsem měla na oběd celozrnné linguine od Alnatury s kuřecím masem, italskou zeleninovou směsí, ochuceno sušenou bazalkou a oregánem :)




A na večeři jsme s mamkou v pátek měly lososa s bramborem :)






Na snídani jsem měla ovesnou kaši s kiwi, banánem, kaki, karobenou, kokosem a arašídovým máslem :)








Dostala jsem obrovskou chuť na velice jednoduchý oběd - kuře s rýží - no a tak tedy sobotní oběd vypadal :)





A včera jsem pekla celozrnný chlebík :)



Na snídani jsem měla rýžovou kaši s kaki, banánem, kiwi, kokosem, karobenou a arašídovým máslem :)




A na oběd jsem měla čočkovou polévku od maminky :)












A nakonec dnešní oběd - kuřecí čína se zeleninou a cizrnové placičky :)


Co dobrého jste měli v poslední době vy ?
Máte rádi kaki ? Nebo jste ho ještě neochutnali ? Mě osobně moc chutná, a mám takový dojem, že je teď sezóna, protože ho mají všude v akci :) Takže pokud jste ho ještě nevyzkoušeli, tak si ho někde kupte :)
PS: Tento týden mají v Globusu v akci Báječný český cottage 200g za 10,90 Kč, takže pokud máte rádi cottage, tak šup šup ! :D Pro mě je to ten nejlepší cottage, a za tu cenu, no neberte to ! (V příštím díle Novinek do spíže i ledničky se dozvíte, kolik kousků jsem ukořistila :D )
PS2: Stále čekám na syrupy od Waldenfarms, tak snad tento týden dorazí :) Už se nemůžu dočkat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)