úterý 9. května 2017

Semix recenze

Ahojky!
Uplynulo několik měsíců a já měla opět možnost otestovat pár novinek od firmy SEMIX, které tímto moc děkuji za možnost spolupráce a testování výrobků :)
Předchozí recenzi můžete najít tady.



 Lupínky
Když jsem otevřela krabici, tak musím říci, že mi opravdu udělalo radost, když jsem viděla tolik balení lupínků :D Na ty jsem poslední dobou hodně ujetá (hlavně večer do tvarohu, když potřebuju nahnat sacharidy) a byla jsem ráda, že můžu ochutnat opět nějaké nové :) Jak mi jednotlivé chutnaly se dozvíte níže.
Ovesné lupínky neochucené
Nevěděla jsem, jakou chuť od lupínků očekávat, vzhledem k tomu, že se jedná o neochucené. Jejich chuť je lehce nasládká, ale přesněji zařadit nemohu. To až u dalších, pohankových :) Každopádně do jogurtu/tvarohu opravdu super, stejně jako ostatní lupínky.

Pohankové lupínky neochucené
Tyto lupínky stejně jako předchozí nejsou nijak ochucené, ale přesto mají nasládlou oříškovou chuť. Nevím jak to máte vy, ale já vždy, když jím něco pohankového, tak si vybavím chuť oříšků, a jakožto ořechomil nevím jestli takové slovo vůbec existuje :D jsem si tyto lupínky opravdu zamilovala (někteří z vás asi ví, jaké zásoby ořechového másla z Lidlu jsem si dělala...zásoby oříškových másel musím mít doma pořád).

Ovesné lupínky s medem a chia semínky
Med jsem nikdy moc ráda neměla. Nechápala jsem, jak někomu může chutnat něco slazené medem nebo jak si jej někdo může vůbec mazat na chleba (to vážně někomu chutná ? :D). Používala sem jej když jsem byla malá, večer s teplým mlékem, když jsem nemohla usnout (ne že by to nějak pomohlo :D), ale jinak opravdu ne. V lupínkách mi ovšem med nevadí. Dobrý nápad by byl podle mě přidat kombinaci med+oříšky - třeba menší inspirace pro další výrobek :) Hlavně mamka totiž kombinaci medu a oříšků miluje (ale klidně jen med, taky proto mi tyto lupínky tak rychle zmizely, zatímco čokoládových se ani nedotkla :D).


Ovesné lupínky s jablky a skořicí
Přiznám se, že na tyto lupínky jsem se těšila asi nejméně, přestože mám ráda skořici i jablka, ovocné příchutě obecně moc nemusím (ani u proteinů, tyčinek, jogurtů atd...) - mám radši čokoládu, ořechy, vanilku atd :D Tyto lupínky nebyly chuťově špatné, byly tak akorát sladké, ale sama bych si je asi nekoupila.

Špaldové lupínky s čokoládou
Na tyto jsem se jako milovník čokolády těšila asi nejvíce. A byly opravdu výborné! Krásně křupavé, tak akorát sladké, chuť čokolády skvěle vynikne...určitě jsem je neměla doma naposledy :)

Kaše
Chia kaše jablko-skořice
Já osobně mám skořici hodně ráda a stejně tak jablka, ale musím se přiznat, že kombinaci ovesné kaše a jablka moc ráda nemám, prostě mi tam to jablko nějak nesedí. Tato kaše nebyla chuťově špatná, ale ty, které jsem měla možnost ochutnat v minulé recenzi, mě zaujaly více.

Ovesná kaše zeleninová
Slanou ovesnou kaši jsem měla jen ve školní jídelně, doma jsem si ji ještě nedělala. A teď jsem měla možnost vyzkoušet zeleninovou ovesnou kaši od Semixu. A byla jsem z ní opravdu nadšená! Hrozně mi svou chutí něco připomněla zeleninovou polévku, kterou babička vařila, když jsem byla malá. 

 Srdíčka
Chia srdíčka s jablky  a chia semínky
Jablka si spojuji spíše s podzimem, a tak jsem se díky již třetímu výrobku s jablky vrátila do podzimního období. Tato příchuť nebyla špatná, ale jak jsem již zmínila, jsem spíše na jiné příchutě než ovocné, takže mě tolik nezaujaly jako třeba kokosové, o kterých bude řeč níže :)

Müsli srdíčka křupavá s kokosem
Kokos jsem si v poslední době hodně oblíbila a cpu ho skoro všude, takže mi hned bylo jasné, že mi tato kokosová srdíčka budou chutnat. Hned po otevření ucítíte krásnou vůni kokosu, a po ochutnání ji ucítíte také na jazyku. Vážně mňamka :)


Abych to tak nějak celkově zhodnotila - z toho balíčku mi chutnalo skoro vše až na pár výjimek, takže určitě mohu výrobky doporučit :) Na Semixu si hodně cením toho, že se zaměřil na to, aby ve svých výrobcích nebyl k jejich výrobě použit palmový tuk. Navíc jejich výrobky nejsou plné přebytečných cukrů a i lidé s alergií na lepek si u nich příjdou na své. Nabízí nejen různé obilné kaše, müsli, křupavá srdíčka či směsi na pečení, ale začali vyrábět také proteinové kaše či proteinové koktejly - sami se můžete kouknout na nabídku jejich produktů na jejich stránkách :)

Co vy ? Už jste některý z uvedených produktů ochutnali, či nějaký jiný od této firmy ? Pokud ano, jak vám chutnali ? :)


1 komentář:

  1. Ahoj,
    z novinek od semixu jsem zatím nic neochutnala, ale chystám se :) Momentálně jsem si od nich oblíbila špaldové lupínky, které si dám většinou v bílým jogurtem a ovocem :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)