úterý 26. července 2016

Update - jak se mi líbí v novém fitku ?

Ahojky!
Dnes mám pro vás krátký článek, ve kterém vám něco napíši o tom, jak se cítím po skoro 3 měsících v novém fitku. O tom, proč jsem fitku změnila, jsem psala ZDE (pokud chcete pochopit souvislosti v tomto článku, doporučuji si ten důvod přečíst).
Ze začátku musím zmínit, že když jsem do mého současného fitka chodila předtím, tak jsem vůbec nadšená nebyla. Mé bývalé fitko bylo malé a takové starší. Všichni se tam zdravili, ať už to bylo vykání či tykání. Pokud už jste tam chodili nějakou dobu, tak jste tam s některými mohli hodit řeč, a bylo to moc fajn. Když jsem tedy přišla do většího fitka, byla jsem zklamaná. Samozřejmě chápu, že trvá, než někde člověka příjmou, ale i tak se mi to tam nezdálo takové rodinné. Navíc jsem byla hrozně napjatá. Do mého starého fitka nechodili vůbec lidi v mém věku, v mém novém fitku to je minimálně 50% návštěvníků. A navíc tam jsou i holky v mém věku, pro mě taky trochu nezvyk. Nikdo mě tam nezdravil, protože mě tam taky nikdo neznal. Jak jsem zmínila, byla jsem napjatá a tak jsem ani nebyla schopná si pořádně zacvičit a všechny stroje mi tam připadaly špatné. A těšila jsem se, že se třeba zase vrátím do starého fitka.
To se stalo, jak jsem psala ve zmíněném článku. Po měsíci se ale vše opakovalo. Vyšlo najevo, z jakého důvodu jsem "musela" fitko opustit jak předtím, tak nyní a tentokrát natrvalo. Tedy, vyšlo najevo...V podstatě jsem se to nedozvěděla, alespoň mi to majitel nebyl schopný říct do očí - já si to tedy domyslela sama - prostě mě nemohl snést jako člověka.
Jelikož v našem městě moc na výběr nemáme, teda alespoň co se aspoň trochu kvalitních fitek týče, vrátila jsem se tam, kde se mi vůbec nelíbilo.
A už po první návštěvě jsem byla překvapená. Zaprvé jsem už vůbec nebyla nervózní či napjatá, protože jsem už zkrátka věděla, že do starého fitka se nevrátím a tak už v podstatě nemám jinou možnost, než si zvyknout. Najednou se mi tedy cvičilo dobře a já zjístila, že spousta strojů tam je dokonce lepších. Hodně lidí jsem si pamatovala, koneckonců jsem tam chodila měsíc zpátky, že jo.
Teď, po skoro 3 měsících, už můžu říct, že jsem velmi spokojená. Cvičí se mi dobře, mám větší výběr strojů, více místa a setkávám se tam i se svými vrstevníky. Minimálně s lidmi, které tam vídám pravidelně, se tam zdravím (a už je to "ahoj" ikdyž jsou starší, teda až na pár vyjímek, se kterými si vykám) a s některými jsem už i pokecala.
Ano, chybí mi mé staré fitko. Nebo spíše mi chybí lidi, které jsem tam pravidelně vídala a po cvičení jsem si tam s nimi občas pokecala. Ale co nadělám. Pokud bych měla zájem se s nimi nějak setkat, určitě by se nějaká cesta našla. Rozdíl tu už je zkrátka jen v tom, že už to nebude v prostředí posilovny.
Takže abych to shrnula - jsem moc ráda, že se mi v mém novém fitku líbí. Jsem ráda, že tam začínám pomalu zapadat (tedy, alespoň si to myslím :D), a věřím, že časem se tam začnu zdravit a bavit s více lidma :)

To by bylo pro dnešek vše. Tímto článkem jsem vás chtěla informovat, jak to aktuálně mám - když už jsem psala článek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)