neděle 31. ledna 2016

Kašičkový speciál

Ahojky!
Zatímco minulý speciál se týkal lívanců, palačinek a waflí, ten dnešní se bude týkat ovesných kaší. A jelikož nevím, co na úvod ještě dále říci, tak se na ně hned vrhneme :) :D


Ovesná kaše s kakaem, vejcem, banánem, jahodami, MyProtein maple sirupem a arašídovým máslem



Ovesná kaše s kakaem, jahodami a arašídovým máslem



  Ovesná kaše s vajíčkem, kakaem, banánem, jahodami a arašídovým máslem



  Ovesná kaše s vajíčkem, mákem, rýžovým sirupem, banánem a arašídovým máslem





Ovesná kaše s vajíčkem, rýžovým sirupem, banánem, jahodami, hořkou čokoládou z Lidlu a arašídovým máslem :)




 Ovesná kaše s vajíčkem, banánem, jahodou, hořkou čokoládou z Lidlu a arašídovým máslem taky z Lidlu



Ovesná kaše s vejcem, kakaem, banánem, třešněmi, myprotein maple sirupem a kešu máslem





Ovesná kaše s vejcem, skořicí, banánem, jahodami, kešu máslem a myprotein maple sirupem







Ovesná kaše s kakaem, vejcem, jahodami, banánem, mysyrup maple a PB




Ovesná kaše s kakaem, jahodami, banánem, mysyrup maple a PB


Ovesná kaše s vejcem, skořicí, banánem, jahodami, chia semínky, maple mysyrupem a domácím čokoládovým arašídovým máslem



Ovesná kaše s kakaem, banánem, jahodami, vejcem, arašídovým a čoko-arašídovým máslem a mysyrup maple



Ovesná kaše se skořicí, šmakounem, mysyrup maple a arašídové máslo




Ovesná kaše s kakaem, banánem, mysyrupem a arašídovým máslem



Ovesná kaše s vejcem, kakaem, banánem, mysyrup butterscotch a arašídovým máslem




Ovesná kaše s vejcem, kakaem, mysyrupem a skořicovým šmakounem



Ovesná kaše s kakaem, banánem, mysyrupem a arašídovým máslem




Ovesná kaše z mikrovlnky - s kakaem, granátovým jablkem a arašídovým máslem



Ovesná kaše s kakaem, vejcem, granátovým jablkem, banánem a arašídovým máslem




Ovesná kaše s vejcem, kakaem, kaki, proteinem, mysyrupem a arašídovým máslem




Ovesná kaše s vejcem, švestkovým šmakounem, proteinem a arašídovým máslem




Ovesná kaše s vejcem, kakaem, banánem, arašídovým máslem a mysyrupem



Nevzhledná, ale výborná kakaová ovesná kaše s vajíčkem, kaki, švestkovým šmakounem, arrašídovým máslem a mysyrup od MyProtein


Kakaová ovesná kaše s bílkem, banánem, arašídovým máslem a mysyrupem


Kakaová ovesná kaše s bílkem, mandarinkou, arašídovým máslem a mysyrupem


Ovesná kaše s vajíčkem, proteinem, arašídovým máslem a Lindt hořkou čokoládou :)


Kakaová ovesná kaše s bílkem, proteinem, kaki a arašídovým máslem :)


Ovesná kaše s bílkem, kakaem, kaki, arašídovým máslem a hořkou čokoládou


 Ovesná kaše s kakaem, bílkem, kiwi, proteinem a Šmakoun lískooříškovým krémem



Kakaová ovesná kaše s bílkem, banánem, chocolate brownie proteinem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou


Další, už ne tak vzhledná kašečka v té samé kombinaci - tentokrát však bez čokoládky a místo jemného máslíčka je použito křupavé :D

banánová kakaová ovesná kaše s bílkem, chocolate brownie proteinem od MP, arašídovým máslem a hořkou čokoládou :)


 Jak můžete vidět, moc originální nejsem. V nějakých 95% je tam kakao, ve 100% je tam ořiškové máslo (nějakých 95% arašídové :D), řekla bych že tak 70-80% je ovoce na kaši právě banán a tak...No a není tam špatný ani protein nebo třeba hořká čokoláda.
Ale hlavní je, že mi to chutná a že mě to zasytí, že jo!
Takže lidičky, zapomeňte na nějaký kecy typu že ovesný vločky jsou špatný a narostou vám po nich dvě brady. Jsou to kraviny. Takže pokud nevíte, co si dát k jídlu, dejte si ovesnou kaši. Protože ta je nejlepší, ať si říká kdo chce co chce. A vážně po ní nepřiberete. Ovesné vločky jsou zdravým zdrojem sacharidů (komplexních). No a co, že obsahují "jen" sacharidy ? Vždyť si do kaše můžete přidat vajíčko nebo protein kvůli bílkovinám a oříškové máslo kvůli tukům. A hned tam máte zastoupení všech tří makroživin. Problém vyřešen.

Jak si ovesnou kaši nejraději připravujete vy ? Resp., co si do ní/ na ní dáváte ? :)

PS: Omlouvám se za neaktivitu, mám toho v poslední době nějak moc. Ale snažím se alespoň něco málo přidávat :) Každopádně příští týden by to už mělo být lepší, takže bych měla přispívat častěji :) Mám několik nápadů na články, takže teď už si jen najít čas a psát a psát a psát :D :)

A já se s vámi loučím a těším se u dalšího článku! :)
Vaše L*

FACEBOOK / INSTAGRAM

8 komentářů:

  1. Kaše s vajíčkem ? Slyšela jsem o tom, ale neměla jsem ještě odvahu to vyzkoušet a ani nevím proč. :D Moc pěkné kašičky. :) Já je miluju, hlavně když si můžu vyhrát a nějak hezky si je ozdobit i když se to často nedaří. :D Můžu se zeptat z kolik gramů vloček si tak cca vaříš kaši ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? Já myslela, že kaši s vajíčkem už vyzkoušel každý :D Je to dobrota :) Mě se to taky nedaří moc zdobit...ale hlavně že to chutná :D :)
      Já jedu IIFYM, takže si vločky vážím, ale je to různé - nejčastěji dělám z 80g vloček, ale tento týden jsem měla třeba i ze 100g...není to pořád stejné :)

      Vymazat
  2. U mě je klasika s jogurtem, banánem a rašídovým máslíčkem :3 Ochucená banánovými flavdrops.
    Jinak nechápu, kdo zase vymyslel, že ovesná kaše je poděs :/ Zas nějaký paleo odborník (nic proti paleu). Sama jsem teď tři dny nesnídala kaši (pestrá zdravá strava musím být). Jeden den jsem měla toasty, pak batáty a dnes zase toasty a nic mě nezasytilo a neprobudilo tak jako akše! Tu sním a do oběda nemám ani hlad. Po jiné snídani do hodiny.
    Takžeraději muffintop než-li hlad :D
    Amen.
    Keyfli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem ještě nikdy nezkoušela kaši s jogurtem, to se přiznám :D Tak musím někdy zkusit :)
      Já taky nechápu, kdo to vymyslel, ale máš pravdu, může to být i někdo kdo prostě je proti sacharidům...a mě se nelíbí jak všude vidím jen vajíčka :D Já se taky snažím o pestrou stravu, ale stejně to jsou většinou vločky - kaše nebo mugcake, jen prostě vyměním to, s čím si to dávám :D
      Tak ale z kaše nebudeš mít muffintop :) To jen někdo nemá rozum kdo to napsal :)

      Vymazat
  3. Luciee, děláš mi chutě :D Krásné jsou! A vločky...jsou miláčci!!! :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já sobě taky, když takové články chystám :D Děkuji :) Jojo, vločky jsou kámoš! :)

      Vymazat
  4. Umírám!! :3 Už chci ráno :D A jinak s tím velkým haló o tom, že je kaše ráno nevhodná taky moc nesouhlasím... Vždyť někdo jí třeba rohlík nebo chleba s marmeládou...A to je copak zdravější?! A taky nemají žádné bílkoviny... Takže mi to příjde jenom jako výmysl nějakého dietologa..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já s tím vůbec nesouhlasím a zajímalo by mě, kdo to vymyslel...Prostě chce někdo zase zavést nový trend nebo já nevím...ale mrzí mě to, jak to krásné kaše postupně mizí a všude jsou jen vajíčka :D Jako nic proti nim ale já na slané snídaně nejsem :D

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)