čtvrtek 20. srpna 2015

Posilovna - moje tréninky - Záda+lýtka

Ahojky!
Dnes mám pro vás další z mých tréninků - dnes to budou záda+lýtka.
Na úvod musím dodat, že tento trénink, nebo spíše trénink zad mám moc ráda. Ale samozřejmě na prvním místě zůstává legday :D




 Můj trénink začíná 5-ti minutami kardia - přesněji řečeno na eliptickém trenažéru, ať rozhýbu celé tělo.
Poté rozehřátí - u toho skáču panáku,dělám dřepy/výpady s výskokem a tak. Prostě cviky na  rozehřátí, žádné protahování.


Mrtvý tah
1x8 s menší váhou
4x6





Hyperextenze
4x10


Přítahy jednoručky k pasu
5x6 (na každou ruku)





 Veslování s osou v předklonu podhmatem
1x8 s menší váhou
4x6



 Veslování s kladkou vsedě
5x6




Stahování kladky za hlavu
5x6

 Výpony na lýtka v multipressu
4x20-25



Výpony na lýtka v sedě 
4x20-25


Výpony na lýtka na legpressu
5x20-25






Dodatek: U lýtek nemám pevně daný počet opakování. Jedu až do té doby, kdy lýtka hoří pálí a nejde to už vydržet :D Obvykle se to pohybuje kolem těch 20, maximálně 25 opakování.

A to by bylo pro dnešek vše. Ještě nám zbývají dva mé tréninky. No, musím ale dodat, že od příštího týdne budou mé tréninky zase vypadat jinak. Opět začnu chodit na kruhové tréninky, abych měla změnu a také proto, že mě kruháče baví, a do fitka budu tedy chodit 4x týdně (pořád celkově 5x týdně cvičení). O tom, jak bude můj týden s tréninky vypadat, se zmíním v některém z dalších článků :)

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a těším se na vás zase u dalšího !
Vaše L* 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)