pondělí 3. srpna 2015

Novinky (i stálice) do spíže i ledničky XVII - Šmakouní šílenství, Asie a zdravá výživa

Ahojky!
Tak vám dnes přináším slíbené Nákupy. Sama jsem nečekala, že slib dodržím :D
Jak již název napovídá, mrkneme se na nákup z Kauflandu, Lidlu a ze zdravé výživy :D



 Jak jsem psala minule, poslední dobou mám úchylku na dětské cereálie. Kromě medových kroužků kterých mám už jen pár a skořicových lupínků jsme si koupila tyto cookie crisp, které jsem také v dětství milovala <3



 To, že mě to velice lákalo také kvůli Mimoňovi, je ovšem vedlejší :D


 A s cereáliemi jsem si koupila také tento Milko řecký bílý jogurt. Bylo to v Albertu a s 50% slevou - aneb končící záruka. A kde je sleva, tam je Lucka. Což ještě v dnešním článku mnohokrát poznáte.





 Shrnutí nákupu ve zdravé výživě 
Kterou jsem navštívila...skoro po měsíci ? Styď se, Lucie !



 No a když jsem uviděla slevu na Tempehu, hned musel putovat do košíku, že jo.




 A sleva na Tavenýr chilli mě také nenechala chladnou a také musel hned putovat do košíku ! :D
Nikdy předtím jsem ho neměla a byla jsem na něj hodně zvědavá.




 A protože mě kakaová (čokoládová ?! :D) Bombus tyčinka zaujala, rozhodla jsem se ochutnat další. Tentokrát v příchuti kávové s kešu ořechy.





Sójové párky jsou už pro mě taky taková klasika :D




Dlouho jsem čekala, kdy se v té naší zdravé výživě objeví také tato nová příchuť, Nomina čiroková kaše. Už nějakou dobu tam byly ostatní novinky, ale tahle stále nikde. Takže konečně jsem se dočkala ! Protože kdo si počká, ten se dočká, že jo.



 A nákup v Kauflandu :) Tento týden tam měli slevy přesně podle mého gusta :)




 Zaprvé tady máme pohankovou mouku, kterou jsem se rozhodla vyzkoušet - použiji ji asi na palačinky :)




Dále jsem přihodila do košíku mé oblíbené sýry Madeland



A také mou oblíbenou krůtí šunku s 96% masa. Je vážně výborná a navíc jsem ráda, že je nakrájená na tenké plátky, jak to mám nejraději.




Šmakouní zásoby poprvé :D Bála jsem se, že už odpoledne nebudou, ale kulové. V našem městě asi moc lidí zdravě nežije :D Takže jsem si vzala 3x meruňku a 3x mexiko. A protože měli ve slevě také sladký šmakouní krém, tak jsem si ho taky vzala :D





Po dlouhé době ve slevě také Knäckebroty od Racia :) Takže také putovaly do košíku




A zde nákup v Bille. Můj nejoblíbenější "celozrnný" toustový chléb, po nějaké době také večerní chlebík (pro změnu :D) a protože mají slevněné Milky, tak jsem přihodila do košíku také Milkinis, které jsem dlouho neměla :)



A zde Milkinis z Billy společně s Milka Oreo, tentokrát z Kauflandu :D





Dnešní nákup v Lidlu. Moje obavy, že když nepříjdu ráno, nic nebude, se opět nenaplnily. Skočila jsem tam na kole po fitku a vše, co jsem chtěla, naštěstí měli :)





 Obyčejné, bílé tofu kupuji pouze v Kauflandu, ale když mají v Lidlu akci na tato, ochucená od Lunteru, neváhám a hned si pro ně letím :) Marinované jsem již měla a chutnalo mi, tak letělo do košíku. A nově, na vyzkoušení jsem si vzala také chilli :)





 A také jsem si poprvé v životě koupila rýžové plátky, protože bych chtěla vyzkoušet jarní závitky :D




 Soba nudle jsou pro mě již klasika a nemusela jsem se rozmýšlet ani sekundu, jestli si je mám vzít nebo ne :)




V Kauflandu jsem nedávno také objevila tuto hnědou rýži, takže jsem si řekla, že by to chtělo trošku zpestřit, tu stravu. Víte jak. Místo bílé rýže si dáte hnědou. :D




 O těchto perníkových proteinových tyčinkách, které prodávají u nás ve fitku, jsem se již zmínila. Ale od tohoto týdne začali prodávat také pro mě novou příchuť - marcipánovou !




Šmakouni podruhé :D
Včera jsem se ještě musela stavit v Kauflandu pro další Šmakouny. Prostě mi to nedalo, když je na ně taková sleva :D Tentokrát jsem ale ochucené verze vyměnila za Šmakouna přírodní aroma :)




Co dobrého jste si koupili vy ? 
Kdo z vás letěl do Kauflandu pro šmakouny ? Kolik jste si jich koupili ? A jaký je váš nejoblíbenější ? Já slibuji, že tentokrát se z nich budu snažit vytvořit nějaký recept - nesníst je jako nějaké obyčejné jídlo :D
Už jste někdy vyzkoušeli Bombus tyčinky ? Jaká je vaše nejoblíbenější ?
A už jste ochutnali nové (dobře, pro mě nové :D) kaše Nomina ? :)

Tak se mějte a zase u dalšího článku !
Vaše L*





13 komentářů:

  1. 90% bílkoviny bílkoviny bílkoviny, jíč vubec něco jiného? jediný dobrý je tu snad Cookie crisps a Milka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panebože, tak se mi toho hodně nashromáždilo v jednom článku...A měli to v akci. Myslíš, že normální lidi taky nenakupují sýry, šunku, maso atd. ?

      Vymazat
  2. Já teda ty šmakouny nemůžu :D Fakt ne...leda ten krémeček hmm :3 Nicméně, nemůžu kvůli nemoci vystrčit nos z domu tak mám pocit, že krémy už budou v čudu :( A v Lidlu taktéž :D
    Palačinky z pohankové mouky dělám a jsou moc dobré s tvarohem či jogurtem rozmíchaným s kakaem a lískooříškovým máslem :3 Ale co ti doporučuji....naplň je sýrem a sterilovaným hráškem. Měla jsem to ve francouzské palačinkárně (pozor, v Itálii :D) a od té doby si je dělávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni ty krémy nemají v akci :D Já je vždy vyhlížím, když jim má končit trvanlivost :D Ale i ostatní šmakouny já můžu :D
      Z pohankové mouky jsem si teď dva dny po sobě dělala lívance :) Je to vážně mňamka, bohužel s mou spotřebou mám to balení na 4 porce :D
      A děkuju za tip ! :)

      Vymazat
  3. Dneska jsem taky udělala náběh do Lidlu na ty tofu v akci! :D A ta milka oreo - netřeba slov, mňam! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ty tofu jsou super :) Já jsem hodně zvědavá na to chilli, chci to co nejdřív ochutnat, ať si kdyžtak můžu letět pro další :D
      A Milku oreo mám po sto letech, protože ta cena je vážně hrozná :D

      Vymazat
  4. Já teda své zásobičky Šmakounů už mám, ale do Lidlu se chystám taky- pro tvarohy. Doufám že budou ještě pořád v akci jako posledně když jsem ta byla. Neví někdo do kdy ta akce na ně platí? O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta akce na šmakouny je vážně super :) Ale mrzí mě, že nemají i další příchutě v nabídce (hlavně štvestkového :D ). Já na tvarohy chodím do Penny - buď od značky Boni, nebo Tatra. Ale zajímalo by mě, do kdy ta akce platí, protože teď mi zase začínají docházet zásoby a to se mi vůbec nelíbí :D

      Vymazat
  5. Jela jsem do Kauflandu v pařáku přes celé město..a kolik měli šmakounů? 0.. příště si raději ušetřím cestu =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jestli jsi tam jela toho 4. srpna, tak bych se moc nedivila :D Bohužel na takové věci je nejlepší chodit v den, kdy začne akce platit (v některých obchodech nejlépe ráno, a ještě lépe hned na otvírací dobu :D ). Já jsem byla ráda, že ještě v neděli ty šmakouny měli :D Mamka mi totiž říkala, že v pátek je neměli a já měla strach, že nebudou :D Naštěstí tady máme 2 Kauflandy :DDD

      Vymazat
  6. Pohanková mouka se dá použít na crepes- slané francouzské palačinky. V tradičním receptu je právě ona.

    OdpovědětVymazat
  7. Saaakra ja nestihla asijsky tyden :D :((((( :D !
    Pohankovou mouku miluju,mamka ji miluje jeste vic :D.Pouzivam ji napeceni,do livancu... ale palacinky jsou z ni nejlepsi.Kdyz jsme byly v Praze na farmarskych trzich ,ochutnaly jsme z mamkou maxi pohankovou palacinku s kozim syrem,spenatem a orechy,to byla vazne uzasna kombinace :D !

    OdpovědětVymazat
  8. Teda! Tavenýr kupuju už dlouho, že zatím jsem viděla jen natural a uzený. :o
    Pohanková mouka mě moc nenadchla, při pečení jsem ji jen trochu přimíchala do obyč mouky, ale hrozně jsem tam cítila tu typickou pohankovou chuť, kterou nemám ráda a doufala jsem, že nebude tak výrazná. :D
    Bombus tyčinky kupuju už něco přes rok a pořád je mám nejraději a hrozně ráda je cpu a doporučuju i ostatním. :D Kokos s kakaem, maracujová nebo jablko se skořicí je moje oblíbená trojice.

    Já byla na slevách v Lidlu, s přítelem jsme tam nechali 500 a odnesli si několik soba nudlí, několik skleněných, jedny obyč, pár pytlíčků černého sezamu a hodně hodně tofu. :D Myslím, že asijský týden bude mým nejoblíbenějším.. nebo americký, protože arašídové máslo? Mmm. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)