čtvrtek 7. května 2015

Novinky do spíže i ledničky XV - MyProtein, Šmakouni, rýže a další

Ahojky!
Už je to asi 3 týdny, co jsem naposledy zveřejnila nákupy potravin. Toto ale letí ! Než se nadějeme, bude tady léto a prázdniny. Třikrát hurá.





 Jako první tady máme část nákup z Kauflandu - vločky (protože zásoba z Lidlu ubývá nebezpečně rychle), rýže, těstoviny, šmakouni, toustový chléb a mozzarella :)




 Šmakouny v akci nepřehlédl asi nikdo - já jsem ulovila 3 kousky Mexiko a 1x meruňku :) Škoda, že neprodávají švestkového, to by byl větší nákup




 Už je to nějaký ten pátek, co jsem spotřebovala 5-ti kilové balení jasmínové rýže z Lidlu. Musela jsem nakoupit několik balení 500g, a najednou měli v Kauflandu v akci toto balení basmati rýže, takže hned bylo jasné, že poputuje do košíku :)




 Ne, nestala jsem se vegetariánkou....To jen byly nedávno sójové kostky a nudličky ve slevě :D




 Na tento týden jsem se těšila jak dítě na Vánoce, protože mi měl dorazit balík z MyProtein. Nevěděla jsem kdy, takže když jsem dostala zprávu, že příjde už v pondělí, hned se mi ve škole zlepšila nálada. Taťka se kvůli tomu moc po noční nevyspal, protože čekal na pošťáka, takže velký dík patří jemu, že mi balík převzal :)






 Pomalé rozbalování balíku :D




 A toto je vše, co jsem si objednala + dárky k objednávce - vše se dozvíte níže :)
Jinak nutno dodat, že jsem objednávala ze Slovenska, kde zrovna měli týdenní akci 20% sleva na celý nákup + až 3 dárky k objednávce (počet záležel na částce) 



 Když už byla ta 20% sleva na celý nákup, tak jsem do košíku přihodila i kešu máslo, protože vycházelo o něco "levněji"




 Do košíku jsem také přihodila všemi opěvované Flavdrops v příchuti Toffee a Čokoláda-arašídové máslo :)




 A samozřejmě nesměl chybět protein. Pěkný oříšek ale byl výběr příchutě - nakonec jsem se rozhodla pro příchuť Stracciatella a Toffee




 A teď už se podíváme na dárky, které jsem k objednávce dostala :) Prvním byla tyto stylová sluchátka :)


 Druhým byl shaker :)




 A třetím bylo 8x200ml Protein smoothie v jahodové příchuti :)
Shrnuto podtrženo, byla jsem velice spokojená. Sleva 20%, dárečky k objednávce a nakonec díky výši částky i doprava zdarma - to vše mi pomohlo k tomu, že mě to vyšlo mnohem levněji, než kdybych objednávala z nějakého českého e-shopu. Navíc jsem dostala 3 dárky za ne až tak nízkou částku :)





 V Tescu jsem narazila na slevněného Shmakyho uzeného, kterého jsem ještě nikdy neměla. Takže jsem zvědavá, zřejmě to bude něco jako šmakoun, takže věřím, že mi zachutná :)




Dnešní nákup ve zdravé výživě :)





 Hodně mě lákaly mořské řasy a tak jsem je přihodila do košíku, ikdyž je jejich cena trošku vyšší. Jsem na ně hodně zvědavá :)




 Poprvé jsem ve zdravé výživě zahlédla také tyto celozrnné těstoviny vyrobené ve Slovensku, takže hned padly do košíku. Nějaký podíl na tom měl i jejich tvar :D




 A po dlouhé době také sójové párky :)



 A co dobrého jste si v poslední době koupili vy ?
Už jste někdy objednávali výrobky od MyProtein ? Pokud ano, jaké a jakou příchuť (např. proteinu) jste vyzkoušeli ? A byli jste spokojeni ?



17 komentářů:

  1. Hezké nákupy :) u proteinu volím kvalitnější značky než my protein..je to tzv. "low cost" značka..u těch pak mívám problém s trávením..
    Cvičíš denně v posilovně? to takové zdánlivě obrovské balení proteinu zmizí, člověk ani neví jak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak já si nemyslím, že MyProtein není kvalitní značka :) Jistě, jsou i kvalitnější, ale zase i cenově nedostupné (pro někoho) - a já už měla možnost ochutnat jejich protein a problémy jsem neměla :) Ale každý to má jinak :) No, v posilovně necvičím denně, ještě chodím i běhat, ale posilovna převažuje :) Ale taky si říkám, jak je to velké balení ale tuším, že to rychle zmizí :D

      Vymazat
  2. Achjo, Lucie Lucie, ani nevíš, jaké chutě jsi teď Lucii tady udělala!!:DDD Krásné nákupy a závidím úúúplně všechno do jednoho, do puntíku, nejvíc asi to kešu, kéž bych mohla tohle taky někdy ochutnat o.O Ale s tím poštovným...:( Dokonce jse říkala, že bych klidně vyměnila všechny proteinové tyčinky a quest barky za máslo!:D^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak mě to vyšlo naštěstí celkem levně :) Tak to já si raději koupím asi takové dobroty než Quest bar - ty jsou sice dobré, ale taky moc drahé :D

      Vymazat
  3. Tvuj clanek mi pripomnel ze mam nekde v supliku zahrabane sojove maso :D Jinak vidim ze se se smakounama roztrhl pytel, narazim na to vsude. Ja mela jen ten obyc a to uz je davno, takze bych mohla zacit ochutnavat i ty dalsi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej :D Tak si to maso musíš někdy uvařit :D No ten obyč je dobrý, ale ty ochucené jsou lepší :) Určitě ochutnej :)

      Vymazat
  4. Pěkně sis zanakupovala teda :D :) Šmakouni jsou lahůdka no :)
    Od MyProtein mám taky protein, příchuť chocolate smooth a je moc dobrý. Jaká je ta stracciatella? Uvažuji nad tím příště :) Flavdrops mám čokoládové a jsou super, do tvarohu, kaší :) A ještě teď novinku MySyrup, a to je teprve něco!
    Celozrnné těstoviny jsou už taková klasika, ale nikdy neomrzí! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :D Šmakouni jsou dobří, jen ta cena je trochu vyšší (oproti např. tofu) :)
      Stracciatella je moc dobrá, opravdu doporučuji :) A Flavdrops jsou taky super, stačí trocha a ochutí výborně :) MySyrup zkusím příště :) Jo, celozrnné těstoviny jsou klasika, ale já mám hrozně ráda různé tvary :D

      Vymazat
    2. Někde jsem četla, že jsou v té stracciatelle i kousky čoko, je to pravda? (Aneb co mě zase láká :D )

      Vymazat
    3. Jo, jsou tam malé kousíčky, ale opravdu malinké, jako mušky :D Ale jsou tam ! :D A to se počítá :D

      Vymazat
    4. Třeba The protein works stracciatella má vyloženě velké kousky ;) doporučuji

      Vymazat
  5. prosím, prosím, jak si děláš sojové maso?:D Já ho zkoušela 2x a vždy jsem ho musela vyhodit, vůbec mi nechutnalo! :D Používáš nějakou sojovou omáčku, koření..?:) díky! Jinak šmakouna jsem si taky koupila a vida, není tak hnusný, jak byl před půl rokem!:D asi se mé chutě změnily. A rýži jsem taky koupila! :D
    Já ji vařím v rostlinném mléku, ale to už delší dobu :) Mléko nepiji už asi 2-3 měsíce (a nebo si kupuji to bez laktozy). Ale už se asi na tu "mléčnou dietu" vykašlu a zase postupně budu jíst nějaké mléčné produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vařím ve vodě, už během vaření ochutím kořením - kari, čína, kurkuma, sójová omáčka....Nebo to uvařím a pak ještě osmahnu se zeleninou na pánvičce a ochutím stejným kořením :) No vidíš, já ti říkala, že ti šmakoun třeba zachutná :) A rýže je klasika :D
      No tak já bych bez toho tvarohu a jogurtu nepřežila no :D

      Vymazat
  6. Ooo, ten balík rýže bych potřebovala. :D
    Doporučuju vyzkoušet chilli sojové párky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bys musela do Kauflandu ! :D Byl tam za super cenu :) Myslíš od této značky ? Ty jsem ještě neměla, ale lákají mě :)

      Vymazat
  7. Muzu se zeptat, jak dlouho trvalo, nez prisel balik z myprotein? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávala jsem tam celkem 3x (jednou to zařizoval kámoš) a vždy to trvalo cca týden :) Oni ti napíšou, kdy to asi příjde...Ale nikdy se netrefili přesně, protože mi to stejně přišlo o jeden až dva dny dříve, než mi napsali :D

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)