neděle 19. dubna 2015

Střípky z kuchyně XXXII

Ahojky!
Po týdnu jsem tu opět se střípky z kuchyně. Připadá mi, že fotek je méně než obvykle, přesto doufám, že se vám dnešní díl bude líbit :)






 Nevzhledná svačinka ještě z minulého víkendu - dva tousty s PB+kakaem a švestkovým Šmakounem, Nomina výcezrnná kaše s WF jahodovým sirupem a skořicí.


 Výborná večeře z minulé neděle od mamky - jasmínová rýže s červenou rýží s krůtím masem a zeleninou <3





 Moje první lívance <3
 Konečně jsem se odhlodlala po dloooouhé době zkusit ukuchtit něco nového - palačinky mi nikdy nešly, těsto se vždy trhalo, takže jsem na ně a ani na lívance neměla odvahu. Tedy až do pondělka - a takto to dopadlo :) Moc hezky nevypadají, ale to časem změním, nebojte :D Receptem jsem se inspirovala u Livinky :)





 V pondělí jsem měla na večeři opět kuřecí játru - tentokrát však s kuskusem a zeleninou :)




 Lívance mi zachutnaly a tak tvořily u úterní snídani. Snaha nazdobit je mi sice opět nevyšla, ale i přesto byly vynikající ! :) Jsou namazané marmeládou a arašídovým máslem, prokládané banánem, nahoře jogurt a zalité WF čoko sirupem a arašídovým máslem <3




 Úterní oběd po tréninku - grilované kuřecí maso a jasmínová rýže s hráškem :)





 Malá svačinka - ovesná kaše se skořicí, kiwi, WF čoko sirupem a arašídovým máslem :)




 Večeře - jasmínová rýže se šmakounem mexiko, mrkví a žampiony :)




 Ovesná kaše s vajíčkem, skořicí, banánem, kiwi,rýžovým sirupem a arašídovým máslem :)





 Středeční obídek - celozrnné farfalle s loupanými rajčaty z konzervy a sýrem :)





 Ve středu jsem se měla učit....No a takhle to dopadlo. Místo učení jsem si chystala jídlo na čtvrteční refeed a rest day :D A opět lívanečky :D




 Další nevzhledná sváča - tousty s PBJelly a jeden s tvarohem smíchaným s karobem :)




 Večeře - celozrnné těstoviny s kuřecím masem, cottage sýrem a špenátem <3




Takto vypadaly mé druhé večeře do středy ;)




Shrnutí mého refeed a rest day ;)



 Snídaně v refeed - ovesné wafle s lesním ovocem (během příštího týdne přidám recept) prokládané banánem, namazané arašídovým máslem a marmeládou, nahoře pak kiwi a arašídové máslo a v misce rýžová kaše s karobem a skořicí :)



 A takto putovaly lívanečky (v krabičce) do školy - s arašídovým máslem a marmeládou :) Aneb svačinka v refeed :)




 Místo obvyklé rýže jsem si v refeed dala pohanku se špenátem :)



 Na svačinu pak ovesno-rýžovou kaši se skořicí, jahodami a arašídovým máslem :)



 A na večeři celozrnné těstoviny s rajčaty z konzervy :)




 Páteční snídaně - ovesná kaše s vajíčkem, skořicí, banánem, jahodami, arašídovým máslem a na talířku proteinový čoko-kokosový mugcake s WF jahodovým sirupem a arašídovým máslem :)




 Malá dobrůtka po pátečním legday :) Bohudík (bohužel ?!) to začaly prodávát u nás ve fitku, takže je to pro mě teď velkým lákadlem (chudák peněženka :D)




 Lehká večeře - domácí celozrnný chléb s rybí pomazánkou :)

 Beltsander brownies a oblíbená kombinace tvaroh+jogurt+kakao a kešu máslo. Inspirace opět u Livi :) Tyto brownies - moje nová závislost ! :D


 Ovesná kaše s vajíčkem, skořicí, quinoou, banánem, jahodami a arašídovým máslem <3


 Polévka z červené čočky s mrkví a tuřínem od mamky :)




Sobotní večeře - sójové maso se žampiony a brokolicí a jasmínová rýže :)



 Stejná druhá večeře jako předtím ;) :D




 Dnešní výborná snídaně před běháním - ovesná kaše s quinoou, skořicí, vajíčkem, banánem, jahodami, Lindt hořkou čokoládou a arašídovým máslem :)




 Obídek - grilované kuřecí maso, grilovaný lilek a jasmínová rýže nebojte, ta grilovaná není :D



 Svačinka :D Ovesno-špaldová kaše se skořicí, banánem, jahodami a arašídovým máslem :)
Aneb když jsem byla dnes běhat, musím tu energii pořádně doplnit - žádný deficit ! ;)




 A dnešní večeře :) Celozrnné těstoviny s tuňákem, zeleninou a nivou :)


Co dobrého jste měli vy ? A jak jste si užili víkend ? Mě celkem štve to stále měnící se počasí - chvíli teplo na krátký rukáv a pak člověk může pomalu vytahovat zimní bundu :D
A s mamkou jsme neodolaly a koupily jsme jahody ! Takže je to hned změna na kaši :)
Jaká je vaše nejoblíbenější příloha ? A co nejraději svačíte ?
PS: Jak se snažíte učení oddalovat vy ? :D
PS2: Jak se tak dívám, tak zas až tak málo těch fotek není ;) :D
PS3: Mé 5-ti kilové balení jasmínové rýže z Lidlu je fuč. A to jsem během toho jedla i jinou rýži...Vůbec nevím, kam ta rýže u nás doma mizí :D
PS4: Dnešní nightsnack bude vypadat stejně jako ten včerejší...Nečekaně :D





5 komentářů:

  1. Vždyť máš těch fotek spoustu. Já jsem ráda, že ráno stíhám snídani, natož fotit... Takže máš můj obdiv
    A tvaroh s kakaem je taky moje oblíbená 2. večeře. Jen si přidávám obvykle trochu zakysané smetany - je to jemnější (byť víc kalorické ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jich je hodně :D Já jsem to zpočátku nečekala no :D Tak já si na jídlo a focení najdu čas vždycky ;) Ikdyž někdy to moc hezky nevypadá :D Joo, je to super druhá večeře :) Tak já si tam nedávám smetanu, ale přidávám si tam teď ty beltsander brownies :) To je potom mňamka ! :)

      Vymazat
  2. To jsou zase dobroty, hlavně ty lívanečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nezdá, že je fotek méně :) a jsou opět super! Ty tvoje porce :3 Nemáš se vůůbec špatně :) Holt je na zvedání pořádná síla a tu brát kde jinde než v jídle, že? :) Já právě přemýšlela, co si udělat zítra do školy a že bych si udělala palačinky? :D Hmmmm... možná:D přemýšlela jsem nad buchtou.. no ještě uvidíme:) a pohanku na slano jsem už neměla hrozně dlouho:( musím si ji zase někdy udělat!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)