pátek 27. března 2015

Recenze potravin VII

Zdravím Vás u dalšího dílu recenzí potravin!
Dnešní díl se bude týkat všeho možného - od Walden Farms přes tofu až k marmeládě :)

 


 
Walden Farms Strawberry syrup
Jsem spokojená stejně jako u borůvkového - opět mi to připomnělo dětství. Narozdíl od borůvkového je více sladký a ta chuť jahod tam vážně vynikne - je to druhý ze sirupů WF, u kterého jsem ani jednou necítila žádný chemický ocas (to samé u palačinkového).





Deliciously nutty crunch
Už po rozbalení krabice jsem věděla, že mi tyto müsli budou chutnat. Oříšková chuť krásně vyniká a také tam jsou ony kousky oříšků :) Těžké se od nich odpoutat, ráda je jím jen tak :D




Špaldové kroupy
Špaldové kroupy také nezklamaly, jediné, co mě štvalo, je délka vaření - 30-40 minut ! Kuskus mám hotový za 7 minut ! :D Ale jo, asi si je sem tam pro změnu koupím :) Hodně tam vynikne ta oříšková chuť :)



 Tofu párky
Ty jsem si koupila v nové zdravé výživě, kterou u nás utevřeli. Pro změnu, ať ochutnám i jiné párky než sójové :D Musím říct, že tyto párky asi chutnají více jako párky, narozdíl od těch sójových (super popis, Lucko, vážně tleskám).
PS: Na záruční dobu nekoukejte. Je to už nějaký ten pátek, co jsem si tyto párky koupila a snědla je :D




 Amunak fazolová svačinka
Konečně jsem se rozhodla ochutnat i další z příchutí Amunak rostlinných pomazánek. Tentokrát jsem zvolila příchuť fazolovou :) Musím říct, že je vážně dobrá, ve složení je napsaná i pohanka, takže jsem se rozhodla tuto variantu koupit, protože nevím, jak bych takovou pomazánku udělala doma :) Ale pořád u mě vede brokolicová a na druhém místě mrkvová :)





Quinoa bílá
S mamkou jsme nedávno koupily v Kauflandu bílou quinou. Už jsme ochutnaly černou, tak jsme se rozhodly, že vyzkoušíme i tyto. Nepoužíváme ji jako přílohu (to by byla velice drahá příloha), ale do kaší, kterým dodá oříškovou chuť. Bílá quinoa mě ale nenadchla, oříšková chuť je málo patrná narozdíl od toho, jak je to u černé quinoi. Takže my už ji asi domů nekoupíme :-/




 Alfabio Bazalkové tofu
Už jsem ochutnala tofu natural, uzené, s mořskou řasou, zeleninové...A před nějakou dobou také to bazalkové. Na těch ochucených variantách je opravdu skvělé to, že stačí jen vybrat vhodnou přílohu a nemusíte dále upravovat, jsou dobré třeba i jen tak, např. s pečivem. Můžu říci, že to bazalkové mě velice zaujalo. Mám ráda italskou kuchyni a do těstovin si vždy přidávám bazalku. Takže za mě skvělá příchuť, určitě doporučuji vyzkoušet :)




 Alfabio marinované tofu
 A kromě bazalkového tofu jsem ochutnala také to marinované. Není tak špatné, celkem dost mi však připomíná tofu uzené, takže nevím, zda si ho ještě koupím.




Kalma Tempeh Asia
Rozhodla jsem se vyzkoušet také tempeh - pro někoho už klasika, jen já jsem byla sto let za opicema :o) Je to úplně jiná chuť než tofu. Původně jsem chtěla nejdříve vyzkoušet neochucený, ale ten zrovna ve zdravé výživě neměli, tak jsem sáhla pro tomto :) Použila jsem ho na moji verzi "číny" a můžu říci, že jsme ho rozhodně nekupovala naposledy :)




Menz&Gasser 100% jahodová pomazánka
Z různých blogů a instagramu na mě neustále "útočily" fotky, na kterých bylo kombinováno arašídové máslo a marmeládou. A já jednou neodolala a při návštěvě Billy jsem sáhla i po této 100% pomazánce. Někdo si možná řekne, proč nemám od babičky ? Řekněme, že moje babička má marmelády moc sladké...A tady tato je pro mě tak akorát :)


Ochutnali jste některou z těchto potravin ? Pokud ano, jakou ?
Dáváte přednost domácím marmeládám před kupovanými ?



6 komentářů:

  1. Quionu jsem ještě neměla a jak říkáš, je dost drahá :/ bazalkové tofu jsem měla dnes a bylo skvělé a na marinované se těším! Mě naopak uzené chutná moc :) a pomazánky mám hrozně ráda :3 Já mám kuskus už za 5 minut! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, my ji používáme jen do kaší, ale tam je vážně výborná ! Mě uzené nechutná no :D No, tak já bych ho za tu dobu taky měla, ale já ho zaliju vodou a pak jdu chystat něco k tomu, takže to je pod pokličkou klidně i 10 minut :D A taky jsem na těch pomazánkách závislá :)

      Vymazat
  2. Tempeh, tofu,.mňam mňam :3
    A do WF bych asi znovu nešla, mám čokoládový dip a je to vážně...hnus.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, i šmakoun není špatný, ale ten je dražší no :-/ :D
      No, mě WF ze začátku chutnalo, ale teď už tam taky začínám cítit tu chemii, alespoň v některých výrobcích (ale v těch ovocných sirupech to nejde cítit vůbec...)...Ale jestli jsi měla jen čokoládový dip, tak se ti nedivím, ten je vážně...divný :D

      Vymazat
  3. No je pravda, že Šmakouna jsem měla o prázdninách a to mi tofu ještě nechutnalo :DD ale na mě je ten šmakoun takový slizký a mokrý!:DD ještě mám pořád v mrazáku šmakouna mexiko tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ho znovu a uvidíš, třeba se ti chuť změnila :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)