pátek 13. února 2015

Recenze potravin VI

Zdravím !
Dnes vám přináším slibovaný díl recenzí potravin - kromě jiného mrkneme také na výrobky WaldenFarms, které jsem již ochutnala z mé poslední zásilky :)


Provita fazole MUNGO
Mungo fazolky - využití do různých pomazánek, salátů atd... Moc dobré jen tak :) Já je nejraději jím jen tak :) ...Hodlám si je kupovat pravidelně :)





 Walden Farms cinnamon raisin peanut spread
Tak na tohle jsem byla velice zvědavá. Na českých stránkách jsem nenašla jedinou kladnou recenzi, na těch zahraničních už ale ano :) A jak chutnalo mě ? Podle mě to zas tak špatné není,chuť arašídů tak ale vůbec necítím, velice tam převažuje ta skořice a rozinky. A konzistence je úplně jiná než u arašídového. Hold není nad klasické arašídové máslo z Lidlu :)







Rýže natural-kulatozrnná
No, tak rýže jako rýže :D Nevím, jestli si ji ještě koupím. Chuťově je dobrá, ale vaří se celkem dlouho narozdíl od jiných druhů. A to čekání mě vážně nebaví :D





Šmakoun meruňka
Na meruňkového Šmakouna jsem tu sice už jednou recenzi měla, nicméně jsem na něj změnila názor a tak ji píšu znovu. Chuť meruněk už mi tam totiž vůbec nepříjde umělá. Sladké tak akorát. Perfektní třeba do jogurtu, na wafle/palačinky/lívance, na pečivo nebo klidně jen tak :)








Šmakoun švestka se skořicí / Šmakoun brusinka a goji
Tyto novinky jsem ve zdravé výživě vyhlížela dlouho, až jsem je jednou konečně ulovila. Obě příchutě jsou skvělé, ale brusinka a goji mi příjde téměř totožná s meruňkou. Švestka se skořicí už ale má zase jinou chuť a je to vážně dobrota - pro mě asi nejlepší ze sladkých variant <3






 NUTSPREAD 100% Kešu máslo
Za vysvědčení jsem od mamky dostala 2kg kešu másla - a musím vám říct, je to vážně výborné ! Je těžké zabořit tam naběračku lžíci a nesníst víc jak jednu. Ale musím si to šetřit, není to nejlevnější záležitost :) A stejně stále zastávám názor (což jsem asi jedna z mála), že arašídové máslo je prostě nej :)




 Amunak mrkvová svačinka
Stejně jako brokolicová a špenátová mě ani mrkvová příchuť nezklamala :) Určitě vyzkoušejte :) Podle mě je to výborné :)





Seitan natural
Po seitanu special jsem ochutnala také tento přírodní. Chuť je trošku jiná než special, musíte si jej ochutit sami, ale i tak mi chutnal - dala jsem si ho se zeleninou a rýží (recept ZDE) a bylo to vážně výborné :)



 Madeland Fitness
 Když jsem kupovala Madeland Fitness, trochu jsem se té chuti bála. Koneckonců, síly s 20% tuku nebývají moc dobré...Ale protože mi moc chutnal klasický, rozhodla jsem se koupit i tento...Na instagramu jsem na něj četla kladné recenze :) No a vážně, chuť je skvělá, stejně jako u Madeland 45%...Takže za mě asi nejlepší sýr :)






Arax pohankové vločky
A jak mi chutnala kaše z pohankových vloček ? Nebyla špatná, ale chutnala mi méně než kaše z klasické pohanky...A ani se jí nechtělo moc houstnout :-( Musela jsem si tam ještě přisypat ovesné vločky, jinak bych se asi snídaně nedočkala...Takže tyhle vločky už u mě doma asi nikdo nenajde...









 Walden Farms chocolate dip 
Tento dip chutná stejně jako sirup, jen má samozřejmě jinou konzistenci. Ovšem nečekejte konzistenci pomazánky, je to zkrátka konzistence dipu :) Ideální třeba na pečivo, do kaše, na wafle...Mě osobně chuntal :)




 Walden Farms Blueberry syrup
Tento sirup mi také velice chutnal, není tak sladký jako karamelový sirup, je na tom zhruba stejně jako palačinkový :) Připomnělo mi to doby, kdy jsem jako malá pila u babičky na prázdninách sirup ředěný vodou :)


Ochutnali jste některý z těchto výrobků ? Pokud ano, který a chutnal vám, či ne ?
Už jste někdy měli jiný druh oříškového másla než arašídové ? Pokud jste jich ochutnali již více, které je podle vás nejlepší ? 
A poslední otázka: Z jakých vloček máte kaši nejraději ? Já tedy klasiku z ovesných :)
PS: Včera ráno mě rozzlobilo zjištění, že americký týden zatím nebude. Já nechci žádný XXL týden, já chci AMERICKÝ, LIDLE ! :D

4 komentáře:

  1. Bléééé, zase ty slizký šmakouny! Ty je jíš pořád, co?:D ale ne. Jestli někde uvidím toho švestkovýho, tak si ho koupím a udělám si z něj buchtu. Objevila jsem ještě v mražáku šmakouna mexiko O.o to se asi zamražovat nesmí, co?:D ovšem nemám odvahu si ho nějak udělat... Tebe to nevadí, že je to tak slizký? :D
    WF sirup mám ten čokoládový a je dobrý, ovšem takový moc chemický..:D a mrkovovou pomazánku mám moc ráda :) špenátová mi moc nejela..:D tu rýži taky mám doma a ještě jsem ji nedělala.. zlatá basmati za 12 min. ready.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě šmakoun vůbec slizký nepříjde :D Teď ho jím celkem často, protože jsem ho pár měsíců neměla...A mám potřebu se nějak odměnit :D Nevím, jak by ti chutnal třeba seitan, pokud ti příjde šmakoun slizký :D
      Já v tom WF chemii cítila jen ze začátku, nebo když jsem s tím před použitím neprotřepala. Když si to zamíchám do tvarohu nebo jogurtu, tak to nejde cítit. Ale co by člověk chtěl, je to chemie....Ale podle mě pořád lepší než sirupy, které prodávají v obchodech. No mě právě i ta špenátová chutnala :) Zatím jsem vyzkoušela jen tři příchutě, chystám se na tu fazolovou a sójovou :) Jaké jsi ochutnala ty a jaká je podle tebe nejlepší ? :) No tak já mám nejraději jasmínovou rýži, příprava 10 minut...Tuhle jsem musela vařit snad 30 minut (ne 20-25 min. jak je psáno na obalu...) - vážně jsem myslela, že se na to vykašlu a udělám si něco jiného - už jsem umírala hlady :D

      Vymazat
  2. 30 minut? FUJtajbl :D ale cizrna je na tom pořád hůř.. Já nevím:D Prostě to v sobě nemám, ani tofu nějak extra nemusím a sojové maso.. To dopadlo hrozně :D
    Ted jsem měla tataráček, ještě pažitkovou, pohankovou, mexickou, francouzskou.. no celkem dost :D tataráček není špatná:)) připomíná mi chutově vlašák, ale pálí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem sice ještě jiné než arašídové máslo nejedla, ale stejně si myslím, že je nejlepší :D
    Kaše z pohankových vloček se mi taky moc nevydařila. Ony zkrátka nedokážou tak dobře nasát tekutinu jako ovesné, ale když jsem je smíchala dohromady, tak to bylo fajn :)
    A souhlasím! Taky chci americký týden! Máslíčka mám sice ještě 3, ale těch není nikdy dost. Lepší pořádná zásoba, než najednou zjistit, že došlo :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)