pátek 30. ledna 2015

Tuňákové koule

Ahojky!
Dnes mám pro vás "recept" na tuňákové koule. Receptem se to ani nazývat nedá, potřebujete 3 ingredience (když nepočítám koření) a příprava je snadná jak facka.
Inspirovala jsem se u Monči :)


INGREDIENCE :

  • konzerva drceného tuňáka
  • vejce
  • cca 30g ovesných vloček jemně mletých
  • sůl, pepř, popř. jiné koření dle chuti

POSTUP:

Nemůže být jednodušší:
  1. Tuňáka, vejce a vločky dáme do jedné misky a pořádně promícháme. Přidáme trochu soli a pepře (není potřeba, tuňák to ochutí dost).
  2. Lžičkou nabíráme "koule" a dáváme je na plech s pečícím papírem.
  3. Při 180°C pečeme cca 15 minut.

Podáváme např. s těstovinami a s rajčatovou omáčkou. Nebo dáme do salátu a jíme s pečivem :)

4 komentáře:

  1. Právě nedávno jsem na ně u Monči koukala :) Asi je vyzkouším, protože tuňák zbožňuju a vypadají vážně výborně.

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se u ní inspirovala, ale nevím přesně, jak to dělala ona...Nenapsala recept, tak jsem splácala dohromady ingredience, které u fotky uvedla a vzniklo z toho tohle :) Možná by to bylo lepší v jiném poměru, neruším...Tak jestli je vyzkoušíš, tak doufám, že budou chutnat :)

      Vymazat
  2. škoda, že ryby můžu jen jednou do měsíce. Hned bych si je šla udělat :(
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto :( Já bych to asi nepřežila, jen jednou do měsíce :-/

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)