sobota 3. ledna 2015

Sójové párky s rýží

Zdravím!
Tento týden mám pro Vás další recept - opět bez masa - konkrétně na sójové párky s rýží :)
Inspirace zde - trochu jsem pozměnila dle ingrediencí, které mám doma a v neposlední řadě podle chuti :)


INGREDIENCE:

  • 2 sójové párky (já použila Alfabio jemné sójové párky)
  • 1/4 cibule
  • cca 1 lžíce sójové omáčky
  • cca 2 lžíce vody
  • mrkev
  • paprika
  • olivový olej
  • sůl, pepř
  • sladká paprika
  • jako příloha - rýže (jasmínová nebo basmati)

POSTUP:

  1. Rýži uvaříme dle návodu na obalu.
  2. Cibuli nakrájíme na kostičky.
  3. Sójové párky nakrájíme na kolečka.
  4. Mrkev nastrouháme nahrubo, papriku nakrájíme na malé kousky.
  5. Na pánev dáme asi lžíci olivového oleje, až se rozehřeje, přidáme nakrájenou cibuli.
  6. Po chvíli přidáme nakrájené sójové párky a opět chvíli restujeme.
  7. Přidáme nastrouhanou mrkev a  nakrájenou papriku.
  8. Dusíme, dokud nám mrkev s paprikou nezměknou.
  9. Poté přidáme sójovou omáčku, kterou jsme si rozmíchali ve vodě. 
  10. Přidáme asi 1/2 lžičky sladké papriky, dle chuti osolíme a opepříme.
  11. Chvíli dusíme.
  12. Připravenou směs dáme na uvařenou rýži a podáváme.

2 komentáře:

  1. Možná to někdy zkusím s masem:) párky (normální nebo i sojové) nemám ráda :D
    Týjo! :D 150 g bych do sebe asi nedostala..:D ale člověk si zvykne :) dříve mi přišlo nesnesytelné i těch 70 g vloček ráno..:D No já mám momentálně vzácnost spíše cvičící dny než rest day :DD a to není ted když jsem nemocná :/ :D ale až se uzdravím tak chci chodit 2x týdne do posilky a aspon 2x týdne si něco zacvičit doma třeba těch 10-15 minut no:)
    jo to máš pravdu! dopoledne je to lepší :) jenže já po cvičení se potřebuji pořádně najíst..mám vždy hrozný hlad :D a porce svačiny by mi nestačila, a proto cvičím před večeří.
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak nechceš si tady povolit to sledování? :) ráda bych tě sledovala! :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)