úterý 20. ledna 2015

Oslaďte si život !

Přeji krásný den!
Dnes mám pro Vás článek o tom, že by jste si měli svůj život osladit.
Když si Vaše tělo řekne o čokoládu, tak mu ji dejte. Spousta lidí to dělá tak, že když dostane chuť na čokoládu (nebo třeba něco jiného...), snaží se to zajíst něčím jiným. Třeba právě Ti hubnoucí si vezmou musli tyčinku, protože si myslí, že tím udělají lépe pro své tělo. Haha. Jiní se to snaží prostě zajíst něčím jiným. A jak to obvykle dopadá ? Za nějakých 10 minut se stejně přistihnou u tabulky čokolády. Nebo u prázdného obalu od čokolády (nebo toho, na co zrovna měli chuť).
Někteří si myslí, že udělají daleko lépe, když si místo čokolády (nebo něčeho jiného) vezmou přeslazené, zdravě se tvářící potraviny - ochucené jogurty, jogurtové nápoje atd...No, kolikrát by člověk po přečtení složení zjístil, že by udělal daleko lépe, kdyby si radši vzal tu čokoládu.



Co mám ze sladkostí nejradši ?
Čokoládu.A nejraději mám Milku (nejlépe Bubbly nebo Oreo nebo obyčejnou mléčnou...) a Schogetten (třeba kokosová, s mandlovým krémem, tiramisu, straccitella,...).
A když hořkou, tak nejlépe Lindt (mmm ta 90% !)
Naopak Orion čokolády nemám ráda.....Změnili recepturu, pro mě teď moc sladká....
....Ale pozor ! Jednu z Orion čokolád přece jen mám ráda, a tou je Orion Studentská pečeť - ale jedině hořká. Mléčná je moc sladká. A s 25% kakaa. To vážně nee. Ta hořká s 38% je lepší :)


Sušenky, tyčinky, oplatky...
Tak z této kategorie mám nejraději značku Bebe dobré ráno. Nebo Bebe rodinné. (Jasně, moc zdravé to není, ale já nežiju 100% zdravě :) hlavní je, že mi to chutná :) )
A taky jsem si momentálně oblíbila proteinové tyčinky, které perfektně zasytí (což se mi hodí do školy). Momentálně asi nejvíc ujíždím na Questbar (kešu-kokos nebo CCCD !)


Co naopak nemusím ?
Už nějakou dobu nejím bonbony. Dříve jsem je měla ráda - hlavně Jojo. Nebo Skittles. Ale nějak se mi změnily chutě a nyní mi to připadá hrozně sladké. A taky nesnáším lékořici.

Čím si dále osladit život ?
Nejlépe nějaká domácí buchta. Pokud patříte k lidem, kteří mají výčitky, tak si ji dejte na snídani. Snídaně má být královská. Ale ani na svačinu by Vás kousek domácí buchty nezabil - ještě k tomu, když bude nějaká zdravá a upečená doma ;)
A čím si osladit třeba kaši/jogurt/tvaroh ? Je spousta možností....Já doporučuji datlový syrup, ale můžete vyzkoušet také agávový, javorový,.... :)


Na závěr
Čím to shrnout ? Prostě poslouchejte potřeby svého těla. Po té čokoládě budete mít hned lepší náladu a klid na duši.
V žádném případě to neberte tak, že máte každý den zvalit tabulku čokolády, několik tyčinek, balení bonbonů a završit to zákuskem po obědě i večeři. To by nedopadlo dobře. Na druhou stranu buchta na snídani Vás vážně nezabije, a nějaká to kostička čokolády jako takový "malý dezert" třeba po obědě taky ne ;)
Nejsem žádná tlustá ženská, která se cpe sladkým od rána do večera. Jím zdravě a mám dostatek pohybu, takže nějaká ta sladkost mě vážně nezabije. A pokud jste na tom stejně jako já, tak Vás taky ne :)
Myslím, že Vaše tělo ví, co chce a co potřebuje. Co na to říkáte vy ?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)