čtvrtek 8. ledna 2015

Fitness TAG

Zdravím!
Rozhodla jsem se, že Vám o sobě napíši Fitness TAG, přestože je to dávno, co se tyto články objevovaly na blozích. Ale myslím, že by bylo fajn, kdybyste se o mně dozvěděli zase něco nového :)

1. Co patří mezi tvoji oblíbenou snídani ?

 No, nejraději mám ovesnou kaši. Nesmí mi na ni chybět banán a arašídové máslo. Dále přidávám např. datlový sirup nebo Walden farms sirupy....Ráda mám také kokos a skořici. A přímo do kaše přidám např. chia semínka nebo quinou....
A pak domácí celozrnné bagely. Ty bych jedla pořád. S arašídovým máslem a banánem, samozřejmě, to je nejlepší kombince ! :)
A když ne bagely, tak alespoň tousty s arašídovým máslem a banánem.
Nebo třeba wafle.







2. Co nejčastěji řadíš do dopoledních a odpoledních svačin ?

Do dopoledních svačin řadím přes školní dny hlavně pečivo + šunka/sýr/cottage a nějaká tyčinka (proteinová) nebo např. Bebe sušenky, někdy si vezmu místo pečiva jogurt a cereálie. Přes víkend dopolední svačinu většinou nemám - dopoledne cvičím a pak už je oběd (pak ale přidám na ostatních jídlech během dne, abych si to vynahradila).
Do odpoledních svačin jsem momentálně zařadila tvaroh (s ovocem, ořechy atd...). Měla jsem to nějakou dobu jako druhou večeři, ale teď to střídám. A přes víkend k tvarohu mívám i něco navíc, abych dohnala tu dopolední sváču.







3. Čím nejčastěji hřešíš ?

Nemám ráda slovo "hřešit". Takže já nikdy neříkám, že hřeším.
Samozřejmě si dám sem tam nějakou tu méně zdravou věc, ale v žádném případě tomu neříkám "hřích". Ráda mám třeba čokoládu - Milku, Schogetten (ta kokosová!) nebo hořkou čokoládu, nejlépe Lindt (ta s 90% :) ). A nevím, jestli je arašídové máslo oficiálně bráno jako zdravá potravina. Protože toho mám nepěknou spotřebu (ale zdravé tuky).

4. Jaké používáš doplňky stravy ?

Momentálně mám doma syrovátkový protein od Extrifitu, ale do té doby jsem nic z této kategorie nepoužívala.
Ale samozřejmě nezapomínám na vitamín C, hořčík a když je léto, tak i B-komplex.

5. Co ráda cvičíš nejvíce ?

Mrtvé tahy, dřepy, shyby....
Kdybych se měla zaměřit na partii těla, tak jsou to nohy a zadek. Na tyto tréninky se vždycky moc těším a když mám zrovna den, kdy cvičím ruce, musím se držet, abych nešla na nějaký ten stroj, kde si procvičím nohy.

6. A naopak ? Co nerada cvičíš ?

Z partií těla asi nic takového není, ale v oblasti zaměřené přímo na cviky mám jasno - angličáky ! I přesto je však do svého tréninku zařazuji.


7. Kolik hodin denně spíš ?

Samozřejmě se to liší podle toho, jestli vstávám do školy nebo je víkend, nebo jestli nemám vyučování na 7h (naštěstí pouze 1x týdně). Ale myslím, že se to pohybuje kolem 8-10 hodin (ale nejsem Šípková Růženka....vstávám tak v 8 hodin :) )

8. Piješ alkohol ?

Ne, ještě mi ani není 18. A přestože mnoho lidí v mém věku už pije, mě to nijak neláká.

9. Máš sparingpartnera?

Ne, a ani mě to nijak neláká. Je možná fajn mít někoho, kdo Vás podpoří, když zvedáte těžké váhy, ale na druhou stranu je to také trochu rozptylování. A já si jdu prostě do fitka zacvičit, ne pokecat. A vidím, že lidé bez parťáka prostě řeknou někomu z ostatních a ten jim pomůže, takže parťák není 100% nutností. Kdybych potřebovala, někomu o pomoc řeknu.

10. Provozuješ jiný sport než fitness?

Ráda chodím do fitka, cvičím i doma, chodím běhat, v létě si občas zajdu zabruslit či na kolo. Ale tohle se asi stále bere jako fitness, ne ?
Např. kolektivní sporty mě nikdy moc nebrali. A hlavně ty míčové. 

11. Co si v nejbližší době plánuješ koupit?

Pár hodin s fitness trenérem (což už je aktuální :) ). Také mám dojem, že na konci ledna bude americký týden, takže si vykoupím arašídové máslo :D :) A chtěla bych taky zkusit kešu máslo. A sladké dipy od WaldenFarms. Je toho prostě hodně.

12. Co tě přivedlo k oboru fitness?

Neřekla bych, že jsem v "oboru" fitness, takže bych spíše zodpověděla, jak jsem se dostala ke sportu.
A jak tedy ? Asi hlavně díky anorexii. Nerada to říkám, ale nebýt ní, asi bych stále byla tou holkou, která nerada sportovala, přestože její mamka je závislá na sportu.
Co se však nezměnilo, je to, že stále nesnáším tělocvik. Ikdyž teď miluji sport, tělocvik prostě ne. A ani gymnastika.


13. Jsi spokojená s tím, jak momentálně vypadáš? 

Existuje ženská, která je spokojená ? :D Jako myslím, že váhu mám dobrou, nejsem nějaký koblížek, a myslím, že na mě jde TROCHU poznat, že cvičím. Ale samozřejmě mám námitky.
"Chci větší zadek."
"Chci silnější ruce, ne tyčky."
"Chci silnější a pevnější stehna."
A tak.


14. Máš nějaký vzor a cíl?

Mým vzorem je má maminka, která má na svůj věk velice krásnou postavu, v porovnání s ostatními ženami jejího věku (i nižšího).
Ale jako přímo nějaký vzor nemám. Mám představy, jak bych chtěla vypadat, ale zatím jsem nenarazila na nikoho, kdo by tak vypadal. Uvidím časem, až budu spokojená, poznám to.







6 komentářů:

  1. mrtvý tah ani shyb necvičím! :D :( na tvůj článek mrknu, vypadá super :) s xhit taky cvičím a zatím se mi to lehké nezdá :DD
    a ten bagel.. to vypadá tak dokonale prostě! :3
    jinak já mám většinou do školy jogurt s něčím a odpoledne racia a pečivo s nějakou pomazánkou, sýrem, atd..:) nebo třeba s arašídovým máslem a banánem :3
    A arašídové máslo je zdravé!!! nemůžu denně "hřešit" :DDD
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se po bagelech můžu utlouct no :)
      Jistě že je PB zdravé, ale někdo to tak nebere....Jinak bych taky "hřešila"....Nebo spíše několikrát denně :D

      Vymazat
  2. jéé krásnej tag :) to jídlo vypadá suprově, narazila sjem na tvůj blog právě a moc se mi líbí :) jen tak dál

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj kolik gramů vloček si dáváš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na fotkách je tak 100g, ale teď jsem zvýšila na 120 - 150g vloček.... ;)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)