středa 24. prosince 2014

Vánoční povídání a plány do nového roku 2015

Ahojky!
Rozhodla jsem se napsat článek na téma Vánoc a Nového roku a taky bych Vás seznámila s mými plány do roku 2015 :)
Na úvod bych řekla, že zimu nesnáším. Všude sníh, chumelenice a tak....Ale zima, která je nyní, mi velice vyhovuje !
Na druhou stranu Vánoce mám ráda. Mám ráda pečení cukroví. Mám ráda, když se rodina sejde pohromadě. Ikdyž vymýšlení dárků je trochu problém, jak pro mě, tak pro mé blízké. Abych měla seznam "pro Ježíška" napsaný v prosinci, musela bych s vymýšlením začít už v létě. Ale stejně mám radši, když si můžu vybrat sama ve slevách. Jako malá jsem samozřejmě ráda nalézala dárky pod stromečkem, ale teď už je to jinak :)



 Na Štědrý den je u nás kapr i bramborový salát. Já ale ani jedno nejím, a tak se dělají i řízky. Ikdyž s přípravou salátu a všeho okolo samozřejmě pomáhám. Ale cukroví, to já můžu ! Ikdyž poslední dva roky spíše to zdravé. Ikdyž existuje vůbec zdravé cukroví ? Když toho sníte hodně, tak je celkem jedno, jestli to bylo zdravé nebo ne...
Což mě dostává k další věci, kterou na Vánocích nemám ráda.
Jakmile skončí léto, v dámských magazínech se objeví články, kde najdete větu, že si můžete dovolit jíst více, protože to schováte pod svetrem. Před Vánocemi jsou tam zase články typu "Jak nepřibrat o Vánocích". Jak nepřibrat o Vánocích ? Jak asi ? Nežrat jak prase. I dobytek ví, kdy má dost. (Omlouvám se, ale jinak to nešlo. Lidé se přežírají a pak si stěžují, že přibrali....)
A po Vánocích to začne. Do Nového roku si všichni dávají předsevzetí o tom, že zhubnou. Že začnou jíst zdravě. Začnou cvičit (jen to ne, nechci, ať je ve fitku narváno!). Naštěstí jim to vydrží tak do konce ledna, maximálně do konce února. Pak už je nějaké novoroční předsevzetí to tam. Bohudík pro ty, kteří chodí cvičit pravidelně a ne jen první dva měsíce v roce.
Jo, a taky se těším na akce po Vánocích. Všude v obchodech bude jako každý rok samé bílé jogurty, cottage, cereálie, ovoce, zelenina, ovesné vločky atd v akci s nějakými nadpisy jako "Hubneme po Vánocích" nebo ...Takže se budou konat velké nákupy !!! :D Jo a taky sportovní pomůcky budou za lepší ceny, tak třeba si i něco vyberu :D
A jaké jsou vůbec mé plány do roku 2015 ?  Tady je máte ! :

  • Plánuji si zaplatit pár hodin v posilovně s fitness trenérem, abych věděla, že cviky provádím správně a nijak neubližovala svému tělu. Pokud cvik děláte špatně, nemusíte se dočkat výsledků, které očekáváte :)
  • Chtěla bych větší, pevnější zadek :D To jste potřebovali vědět. Vím, že to dá nějakou práci, ale myslím, že ten výsledek za to stojí :)
  • Vykoupit v Lidlu všechna arašídová másla, až zase bude americký týden. Ale pšt, neříkejte to mamce ! :D
  • Ochutnat kešu a mandlové máslo
  • Ochutnat sladké dipy a slané dressingy od Waldem Farms (protože se sirupy jsem velice spokojená a tak se chystám udělat další, tentokrát však větší nákup :) ) 
  • Být více aktivní na blogu (máte nápad na články ? Pokud ano, pište do komentářů ! :) )
  • Dělat pokroky ve fitku a zvedat vyšší váhy


 Přeji Veselé Vánoce, ať najdete spoustu dárků od stromečkem, hlavně klid a pohodu, žádný stres. Nadlábněte se kapra a salátu, nebo toho, co máte rádi. A cukroví. Dnes už můžete legálně :D


PS: Můj Štědrý den je dost aktivní. S mamkou jsme byly bruslit, také jsem cvičila (jo, já bez toho prostě nežiju :D ), za chvíli začneme pomalu chystat večeři atd....Jak vypadá ten Váš ? Taky Vám to nedalo a cvičili jste, nebo trávíte svůj čas u televize ?
PS2: Máte někdo zkušenost s dipy od WF ? Pokud ano, jaký je podle Vás ten nej ? To samé s dressingy :) Budu ráda za každou radu :)
PS3: Pořádně se nadlábněte ! Vánoce jsou jednou v roce...Ale zase to až moc nepřehánět, kdo pak má poslouchat ono "Po Vánocích budu držet dietu", že jo :D (bez urážky...) :D :)

2 komentáře:

  1. Na články na blogu se moc těším!:) taky chci chodit do posilky.. ale nevím, nevíM:D stydím se :/ a postupem času určitě budeš vyšší váhy zvedat :) Já dříve nebyla schopná udělat 5 kliků za sebou (OSTUDA! :D) a ted udělám dokonce 10 za sebou!! :D (to je totiž strašně moc :D) ne chci tím říct, že se určitě budeš jen a jen lepšit :))
    Jinak děkuju moc za komentář a rady :)
    20 ks jsem brala hodně, že bylo hned po obědě a já si chtěla jen "zobnout" :D já určitě něco přuberu, ale nevadí mi to :) Jo to máš pravdu :) budu více jíst ořechů, hořké čokolády, dělat si různé smoothie.. to je zdravé a přitom kalorické :)
    Tuků jím většinou více, jen ten den jsem na ně neměla tak úplně chuť..:)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se ze začátku bála, ikdyž je pravda, že jsem tam nějakou dobu chodila s taťkou....Ale pak jsem začala chodit sama :) A řekla bych, že se mi i zvýšilo sebevědomí ! :D Moc děkuji, doufám, že se budu lepšit, ale musím zase přidat na jídle, tělu to zase nestačí :D Ale ne že bych si stěžovala :D :)
      Je hlavní, že se toho přibírání moc nebojíš a že si vůbec to cukroví dáš, mnoho lidí, přestože se z anorexie léčí, by si ho třeba nedalo.... :)
      Jasně, pokud už nemáš žaludek na to, abys zvětšila třeba hlavní chody (např. přílohy), je fajn přidat potraviny, např. ty co jsi uvedla, protože tě až tak moc nezasytí :) A je fajn taky to avokádo :) O arašídovém másle nemusí být řeč :D :) Držím palečky, ať váha stoupá (což je sice trochu divné, abych ti to přála...ale snad to chápeš :D :) )
      http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)