neděle 21. prosince 2014

Střípky z kuchyně XVII

Přeji příjemný večer !
Po týdnu Vás opět vítám u rubriky Střípky z kuchyně. Dnes tu máme opět hlavně snídaně a obědy, tvaroh je tu JEN (!!!) jeden. Ne, že bych ho neměla každý den kromě REFEED dne, ale ona by to pak 6x skoro jedna a ta samá fotka :D
No, dost keců, pojďme se podívat na pár jídel, které jsem tento týden měla na talíři ! :)

 Tak nějak to dopadá, když se mi nechce vařit večeře ve školní dny....Tak si dám tuňáka, celozrnný kuskus a nějakou tu zeleninku a je to :)



 Jak jste si možná všimli, minulý týden měli v Kauflandu avokádo v akci za 14,90 Kč. Samozřejmě jsme nějaké koupily. Mamka šla o pár dní později do Kauflandu ještě jednou a oni je měli za 9,90 Kč. Takže tento týden jsem měla avokádovou pomazánku několikrát :D :) Což mi ale vůbec nevadí, když je to taková dobrota !



 
 A jedna ze snídaní....Bagely, arašídové máslo a banán....To už znáte...



 
 A další z večeří...A opět kuskus ! K němu seitánky a zelenina a výborná večeře je na světě :)



Omlouvám se za kvalitu fotky, ale večerní tvaroh se moc kvalitně vyfotit nedá :-( Zde s banánem, slunečnicovými a dýňovými semínky, WF čoko a karamel sirupem a arašídovým máslem :)



  
Sobotní snídaně - ovesná kaše s quinoou, banánem, kaki, mraženým lesním ovocem, WF čoko a karamel sirupem a arašídovým máslem :)







  
 Včerejší super-vzhledná večeře. Cottage přírodní smíchaný s uvařeným vajíčkem, domácí celozrnná houska a zeleninka :)




 
Včera jsme s mamkou pekly cukroví :)
Nahoře vpravo jsou  celozrnné sušenky s ořechy.
Dole vlevo jsou marokánky.
Dole vpravo jsou ovesné sušenky.




  
A protože jsem ještě měla v lednici dýni, tak jsem udělala dýňové wafle do zásoby :)




A dnešní snídaně v tom samém provedení jako ta včerejší :)




 Dnešní oběd - čínské nudle s kuřecím masem a zeleninou :) 




 A dnešní večeře aneb když si zapomenete vzít do kina jídlo a pak příjdete domů hladoví :) Cereální toustový chléb s avokádovou pomazánkou, cottage natural a Wellness krůtí šunka :)


 REFEED DAY

Tento týden jsem měla REFEED DAY ve středu, kdy jsem měla také REST DAY. Jídla podobná jako minule, opět je tu rýžová kaše <3 Kromě vyfoceného jídla jsem měla ještě balení rýžových chlebů, ale ty jsem nefotila - to si snad dokážete představit :D 
Jo a trénink následující den byl samozřejmě opět super :)

 
Snídaně - rýžová kaše s banánem, kaki, WF čoko a karamel sirupem a skořice :)



 
 Na oběd jsem měla rýžové nudle se zeleninou a seitánky.




 
 Na svačinu jsem měla rýžovou kaši - trochu jsem to přehnala s tekutinou, naštěstí rýžové vločky zhoustnou ikdyž to s tekutinou trochu přeženete. No ale musela jsem dát i něco do misky, protože na talíř se to nevešlo :D Takže opět s banánem, kaki, WF čoko a karamel sirupem a tentokrát je skořice přimíchaná přímo do kaše.




No a na večeři jsem měla stejně jako v minulém REFEED celozrnný špagety se sýrem z Lidlu a cuketou.


Tak co ? Jak se těšíte na Vánoce ? Už jen  dny ! Už máte napečeno cukroví ? A co dárky ? Nakoupeny, nebo ještě budete něco kupovat na poslední chvíli ?
PS: Koupili jste si avokádo v Kauflandu ? :D
PS2: Dnes jsem byla v kině na Hobita. Třetí díl se jim povedl, ikdyž to museli režiséři natahovat (pokud jste stejně jako já četli knihu, tak určitě chápete proč...) :)
Přeji příjemnou adventní neděli !

4 komentáře:

  1. Taky jsem ted jedla pořád jen kuskus! _:D Achjo. Všichni okolo jí ryby a já už asi 2 měsíce neměla, abych si mohla dát ve středu kapra.. Pěkně děkuju! :D
    Určitě zkus! :) je výbornej! Akorát ho nikdy nesním celý :D má snad 220 g! :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto s těma rybama :-( To já kapra nejím :D :)
      A ten sýr z Lidlu určitě vyzkouším, až na něj narazím :)

      Vymazat
  2. jéé, avokádo ve slevě jsem prošvihla, škoda, nikdy\ jsem ho neměla a chtěla jsem ho vyzkoušet :(
    máte super druhy cukroví, většinu vidím prvně :) a wafle z dýně? musím najít recept :)
    WF syrupy jsou dobré? díkybohu, objednala jsem si je k Vánocům a docela jsem se bála :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avokádo určitě zkus, mě moc chutná ! Naslano, nasladko....
      Na ty wafle mám recept tady http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/2014/11/celozrnne-dynove-wafle.html
      A mě WF sirupy moc chutnají, např. ten čokoládový mi hodně připomíná Granko sirup....Já jsem hodně dlouho váhala, než jsem je objednala, koneckonců na internetu je na ně hodně špatných recenzí.....Já tam chemický ocas necítím, před každým použitím protřepat :) Ale každý má jiný chutě no :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)