pondělí 24. listopadu 2014

Zacvičte si doma s XHITEM !

Zdravím !
Dnes mám pro Vás opět článek na téma sport. Tentokráte je to o cvičení na doma, s XHITEM (zde kanál na YouTube).

Někdy v lednu jsem si všimla, že spousta blogerek toto cvičení moc chválí a tak jsem se to rozhodla také vyzkoušet. A vida ! Opravdu je to skvělé. Já předtím cvičila hodně dlouho jedno a to samé video, takže si tělo zvyklo a nějakou dobu se něděly žádné změny. Jakmile jsem začala cvičit s XHITEM, po pár týdnech jsem změny zpozorovala. Na nohách se mi začaly dělat svaly a posílily, což jsem poznala na jaře, když jsem vyrazila na brusle - jezdila jsem o dost rychleji než loni (také na to mělo ale dopad to, že od začátku března běhám). A i na rukách se mi začaly rýsovat svaly, jejich síla se zvýšila natolik, že jsem si musela koupit i těžší činky.
S XHITEM můžete procvičit celé tělo nebo jen jednotlivé části - ruce, nohy, záda, zadek, břicho, lýtka,...Nebo třeba mix nohy + břicho, nohy + zadek, ruce+břicho atd...Je toho opravdu spoustu na výběr.

Já s mamkou nejraději cvičíme videa, ve kterých je jako instruktorka Rebeca Louise. Ale samozřejmě cvičíme i podle jiných instruktorek, abychom měly občas nějakou změnu :) A rveme se o počítač, kdo bude dřív cvičit.
Mezi má oblíbená cvičební videa patří např. :

NOHY:

RUCE:

BŘICHO:



ZADEK:


ZÁDA, RAMENA:

MIX:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)