pondělí 24. listopadu 2014

Začátek školního roku = změny na blogu

Zdravím Vás !
Mám pro Vás jednu špatnou zprávu (teda alespoň pro mě špatnou, nevím jak pro Vás...).
Prázdniny skončily. No nepovídej, fakt jo ?!
Začala škola. A co tam máš dál ?
Já nastoupila do prvního ročníku na gymnázium. To jste potřebovali vědět.
Co to znamená ? Nemám na blog moc času. Když nějaký čas mám, jdu si zasportovat. Obědvám ve škole a školní obědy fotit nehodlám. A mé večeře budou nejčastěji v podobě pečiva s něčím, a přiznejme si, že to zrovna zajímavé jídlo není (ale i tak se v rubrice Střípky z naší kuchyně často tyto fotky vyskytují).
Proto jsem včera nepřidala další díl z této rubriky. Nepořídila jsem moc fotek také proto, že jsem nebyla skoro 3 dny doma.
A tak jsem se rozhodla, že Střípky z naší kuchyně nebudou každou neděli, ale jednou za dva týdny, když budu mít opravdu hodně málo fotek, tak jednou za tři týdny. A články taky nebudou tak často. Budu se tedy snažit přidávat alespoň recepty.
Tak to by bylo pro dnešek vše.
PS: Co vy a škola ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)