pondělí 24. listopadu 2014

Těstoviny s kuřecím masem, špenátem a sýrem cottage

Mám pro Vás další recept s těstovinami. Je to mé oblíbené jídlo (ikdyž pravda, já si oblíbím každé jídlo, které uvařím...).
Tato kombinace je vážně výborná. Poprvé jsem dělala recept bez masa, ale podruhé jsem si tam již přidala i kuřecí maso - takže je na Vás, jestli si ho tam přidáte taky nebo ne :) O bílkoviny se tam už totiž postará cottage a vejce :o)


INGREDIENCE: na 2 porce

  • 250g čerstvého/mraženého špenátu (natrhat/nakrájet na malé kousky)
  • 200g kuřecích prsou (nakrájet na kostičky)
  • 160g těstovin (já použila celozrnná kolínka)
  • 200g cottage přírodní
  • vejce (nemusí být)
  • olivový olej
  • sůl, pepř

POSTUP:

  1. Těstoviny uvaříme dle návodu na obalu.
  2. Na pávni si rozehřejeme trochu olivového oleje, přidáme na kostičky nakrájené kuřecí maso, osolíme a opepříme.
  3. Až bude kuřecí maso hotové, přidáme k němu špenát a cca 5 minut dusíme.
  4. Kuřecí maso se špenátem přidáme k uvařeným těstovinám, promícháme, přidáme cottage a opět promícháme.
  5. Směs přesuneme do olejem vymazané zapékací mísy.
  6. Nakonec přelijeme rozšlehaným vejcem (můžeme vynechat - já podruhé vynechala a skoro žádný rozdíl v tom nebyl :) )
  7. V troubě vyhřáté na 180°C pečeme 30-35 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)