pondělí 24. listopadu 2014

Těstovinový speciál

Těstovinový speciál


Ahojky !
Dnes mám pro Vás těstovinový speciál. Těstoviny se na mém talíři objevují celkem dost často, a tak bych se s Vámi chtěla podělit o mé oblíbené kombinace :)

Jedno z mých nejoblíbenějších jídel - celozrnné těstoviny zapečené s tuňákem, zeleninou a nivou :) Recept zde na blogu. Určitě vyzkoušejte !


Není to moc dlouho, co jsem tuto kombinaci měla, ale opravdu mi zachutnala - celozrnná kolínka s cottage a špenátem :)


A zde celozrnná kolínka s cottage, brokolicí, kukuřicí a šunkou. To bylo pochoutka ! Recept zde.

To jsem jednou chtěla nějak zužitkovat cuketu, tak jsem ji šoupla k těstovinám a kuřecímu masu a zapekla :)

Celozrnné farfalle zapečené s mozzarellou a rajčaty, jako koření jsem použila sůl a sušenou bazalku :) Recept zde na blogu :)

Lasagne - další mé oblíbené těstoviny. Zde se zeleninou, bešamalem a sýrem.

Zdravější verze anglických těstovin. Recept zde na blogu :)

Další z mých nejoblíbenějších jídel - čínské nudle s kuřecím masem a zeleninou. Jsou lepší než z čínské restaurace !!!

Zdravější verze carbonara špaget. Recept můžete najít zde.

Těstoviny zapečené s kuřecím masem, zeleninou, sýrem a vajíčkem - to nikdy nezklame ;)

A pro změnu těstovinový salát se zeleninou, sýrem a bílým jogurtem - ve veeeeelké míse.

Celozrnné těstoviny s cuketou, mozzarelou a cherry rajčátky - dá se to jíst teplé i studené, ale mě to více chutnalo zastudena :)


Těstovinový salát, který mamka dostala od své kamarádky. Těstoviny, šunka (nebo slanina ?), cherry rajčátka, vajíčko a rukola. Byl výborný ! :) Skvělá volba na oběd do krabičky, protože nejlépe chutná zastudena ;)


Celozrnné těstoviny se špenátem a ricottou. Výborné !!! Měla jsem je tento týden a brzy se na mém talíři objeví znova. Což si říkám snad u každého jídla, které uvařím. Recept zde.


Špagety s cuketovou omáčkou. Nevypadá to zrovna jako pochoutka...Ale bylo to dobré :) Příště bych ale přidala šunku...



Ne-až-tak-vábná-fotka boloňských lasagní. Naštěstí chutnají lépe, než vypadají a není se čemu divit proč je Garfield tak miluje.


Celozrnné farfalle s rajčatovo-cuketovou omáčkou a krůtím masem. Kombinace, která mi také zachutnala, a na mém talíři se bude objevovat častěji.

Co vy ? Máte rádi těstoviny ? Jaká je vaše nejoblíbenější kombinace ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)