neděle 30. listopadu 2014

Střípky z kuchyně XIV

Zdravím !
Mám pro Vás další díl Střípků z kuchyně. Najdete zde hlavně snídaně a svačiny, sem tam obědy. A je to hlavně z talířů maroda, kterým jsem se stala na pět dní (minulý týden od pátku do úterka). Ani nevíte, jak jsem se těšila, až si opět zacvičím. Porce jsem nezmenšovala, i v nemoci jsem měla stále hlad  :D A na svačinu byly hlavně kaše....Jeden den jsem měla kaši na snídani i na dopolední a odpolední svačinu ! To jsem pak byla přejezená :D


Celozrnné dýňové wafle
Jedna ze snídaní - celozrnná dýňová wafle s arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, 
hroznovým vínem a javorovým sirupem :)




Domácí celozrnné bagely
Snídaně, která se u mě objeví alespoň 2x do týdne - celozrnné bagely s arašídovým máslem a banánem <3


 Svačina pro maroda alá rýžová kaše
A zde rýžová kaše s banánem, karobenou a máslíčkem na svačinu :)



 Ovesná klasika
Ovesná kaše na snídani - s banánem, kaki, jahodami, kokosem, karobenou, javorovým sirupem a arašídovým máslem :)


 A další rýžová kaše na svačinu - opět s banánem a máslíčkem, dále je tam javorový sirup a kiwi :)



 Česneková polévka
Ehm.....česneková polévka, kterou jsem si prostě musela v té nemoci dát ! Moje mamka je nejlepší kuchařka :)
 Pohankové rizoto
A jako další chod minulou sobotu mamka udělal pohankové rizoto s kuřecím masem a zeleninou....Taky pochoutka :)



 A zase rýžová kašička alá svačinka :D A v tom samém provedení jako předtím :) Ale zde je do kaše přidaná i karobena, ikdyž kaši moc neobarvila :-)




 Domácí celozrnné rohlíčky
Ne moc vzhledná fotka domácích celozrnných rohlíčků....Bohužel foceno kolem 17. hodiny, kdy už byla tma a tak se fotka moc nepovedla :-(





Rohlíčky jsem pekla sama, avšak mamka mi na večeři minulou neděli udělala úžasnou vaječnou omeletu :)



Ovesná kašička s banánem, kaki, jahodami, karobenou, kokosem a arašídovým máslem :)





Omáčka s cottage, sójovým masem a protlakem
Další oběd pro maroda - celozrnné špagety s omáčkou z cottage, sójového masa a rajčatovým protlakem :)




Těstoviny s cottage, špenátem a kuřecím masem
Poslední oběd pro maroda - tentokrát jsem si ho ale vařila sama :) Špaldové těstoviny s kuřecím masem, cottage a špenátem :) Opravdu skvělá kombinace :)



Tuňákové muffiny
A ještě jsem si na večeři tentýž den udělala tuňákové muffiny s cottage. Dělala jsem je již několikrát, inspirace zde :)




A opět ovesná kaše, v tom samém provedení jako předtím :)





A zde už snídani před školou - dýňová wafle s PB, bílým jogurtem, banánem, kaki a javorovým sirupem :)



 S mamkou máme takovou páteční tradice v podobě ryby na večeři. Poslední dobou máme často lososa, v kombinace s bramborem, jak vidíte na obrázku.




 Včerejší snídaně - ovesná kaše s quinoou, banánem, kaki, jahodami, strouhaným kokosem, javorovým sirupem, karobenou a arašídovým máslem :) Snad jsem na nic nezapomněla.
PS: Potřebuji větší talíře :-/ :D



Cizrnová polévka
A zde už oběd z tohoto víkendu - cizrnová polévka :)





Bulgur se šunkou a zeleninou
A druhým chodem sobotního oběda byl bulgur a brokolicí, šunkou a kukuřicí :) Původně jsem chtěla udělat špenátový bulgur, ale zjistila jsem, že jsem všechen špenát spotřebovala na těstoviny s cottage a špenátem, a tak jsem vyzkoušela kombinaci, kterou mám ráda s těstovinami :) K těstovinám pak sice přidávám i cottage, ale nevím, jak by si to sedlo s bulgurem, a tak jsem ho tam nepřidávala....A i tak to bylo výborné :)





A první a poslední tvaroh v tomto díle ! Když jsem byla nemocná, na tvaroh nebyla chuť, to byly pořád jen kaše, kaše a kaše. A jinak jím tvaroh v době, kdy už je tma, takže fotky nejsou moc super :-/ 



Ehm.... Včerejší velice originální a vzhledná večeře. Tak to dopadá, když máte v lednici vejce, cottage a ještě k tomu se na Vás usmívá avokádo. Tak si uděláte pomazánku z avokáda, smícháte cottage s uvařeným vajíčkem a jde se jíst ! Miluji kombinaci těchto tří potravin :)




Dnešní ovesná s chia semínky, quinoou, banánem, kaki, ostružinami, kokosem, karobenou, javorovým sirupem a arašídovým máslem :)



Těstoviny s kuřecím masem a zeleninou
 Oběd (omlouvám se za rozmazanou fotku) - celozrnné linguine od Alnatury s kuřecím masem a italskou zeleninovou směsí, ochucené bazalkou a oregánem :) Jednoduché, ale výborné ! :)




 No a samozřejmě jsem pekla celozrnné bagely. Jak jinak, že.

3 komentáře:

  1. tak tento díl je pro mě velkou inspirací, spousta nových tipů na ochucení kašiček a bulguru :) a ty rohlíčky se ti povedly, hlavně se mi líbí vzhledově, opravdu vypadají jako rohlíčky :D

    OdpovědětVymazat
  2. No jíš si teda skvěle! Samé dobroty! a ty první dvě fotky.. jako :D klidně bych jedno ráno kaši vynechala a dala si na snídani toto! a kombinace těstoviny, cottage a špenát je prostě TOP :3
    Já si vařím 80 g na porci - nerozlišuji večeře/oběd, takže je hned pryč :D Tu kokosovou čokoládu si plánuji koupit! ale až po Vánocích.. ted stačí, že mám Mozartovy koule a zachvilku bude cukroví, takže nebudu se provokovat čokoládou :D a děkuju za komentář!:) jsem ráda, že se článek líbil :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra tak ted mam poradny chute! Hkavne ty wafle hned na zacatku me dostaly! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)