pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně VIII

Zdravím Vás !
Jsem ráda, že dnes můžu tuto rubriku zveřejnit. Pár jídel už jsem vyfotila, a tak je Vám dnes ukážu. (Teda spíše tvaroh, tvaroh, tvaroh a pár jídel k tomu.)
Ve škole je to ZATÍM fajn, ale až začnou písemky....No, radši na to nebudu myslet. Je lepší myslet na ty dobré věci, které Vás v životě čekají. Stres není dobrý a jen Vás brzdí.
Ale už dost kecání, pojďme se vrhnout na fotky !




Tyto špenátové lasagne se objevily už v předchozích Střípcích z kuchyně - měla jsem je poslední srpnový den na oběd a prvního září mi druhá polovina dodala energii, také v podobě oběda, po příchodu ze školy.







Pokud by nikomu nevadili Střípky z kuchyně, ve kterých by byl tvaroh, tvaroh a zase tvaroh, rubrika by se mohla vydávat každý týden. Ale ono koukat jen na tvaroh by asi nebylo zrovna super....






Ano. Zase tvaroh. S banánem. Broskví. Karobem. Máslíčkem.






Jedna z večeří - kuřecí kousky se zeleninou, polenta a ještě jsem k tomu měla mozzarellu s rajčaty a balsamicem - aneb jeden den, kdy jsem neměla teplý oběd, na který jsem zvyklá, a tak jsem si udělala alespoň takovou večeři.







Opět...A ještě tu několikrát bude....





Po příjezdu z adaptačního kurzu jsem musela doplnit zásoby pečiva. Doplnit znamená v mém případě upéct. A tak jsem upekla celozrnné housky....





....a také celozrnné bagely.





Jediná kaše minulého týdne - jak já jsem se na ni těšila ! Zde ovesno-rýžová s chia semínky, mákem, agávovým sirupem, banánem, hroznovím vínem, švestkami, posypaná strouhaným kokosem a s arašídovým máslíčkem <3





Šla jsem do Billy za účelem koupit banány...A kromě toho jsem narazila na zlevněnou Lahůdku Tofu (už jsem ji zde jednou představovala zde) za 10 Kč s končící zárukou. Tak jsem si ji koupila. Jasně, když si uděláte tofu pomazánku doma, je to rozhodně zdravější, ale já jsem si to koupila pro zpestření :)




Tvaroh. Banán. Karob. Máslíčko.




Celozrnné tousty s arašídovým máslem a banánem....A velice vábná fotka.




Další velice nevábná fotka. Čínské nudle z Marks and Spencer s čínskou zeleninovou směsí, cuketou, čerstvou paprikou a pórkem a kuřecím masem....To počasí mi vadí i z toho důvodu, že se nedají dělat hezké fotky....




A samozřejmě si neumím představit tuto rubriku bez bagelů s arašídovým máslem a banánem...






Pokud by Vám fotky tvarohu začaly vadit, klidně napište. Ale stejně je tu budu přidávat i nadále.






Salát, který jsem okoukala od Monči. Dělala jsem ho již 3x během dvou týdnů (vždy mi vydrží tak na 2 dny, protože je ho hodně...). Vařená červená řepa, mražený hrášek, kyselá okurka. Přidat sůl, pepř. Zakápnout balsamicem a trochou olivového oleje.




A ještě jednou...A dnes naposledy....






Ano, opět tvaroh. Se švestkami. A nečekaně s banánem, karobem a arašídovým máslem...





Sobotní snídaně - ovesno-jáhlová kaše s mákem, chia semínky, agávovým sirupem, 2 kostkami kokosové Schogetten čokolády, zdobená banánem a švestkami, posypaná kokosem a nahoru ještě arašídové máslo




A zde dnešní snídaně - ovesná kaše + zbytek jáhlových vloček. Kaše je ve stejném provedením jako na předchozí fotce, jen je trochu jinak nazdobená - takže opět do kaše jsem při vaření přidala mák, chia semínka, agávový sirup a kokosovou Schogetten, ozdobila banánem a švestkami, posypala strouhaným kokosem a nahoru dala arašídové máslíčko Ovšem tvaroh samozřejmě taky.






Dnes vařila oběd mamka - jako první jsme měly tuto polévku z červené čočky (jíme ji teď celkem často - je vážně dobrá !!!)






A po výborné polévce následoval výborný hlavní chod - kuřecí křidélka zapečená s cuketou. Mňam - to byla dobrota ! Recept brzy přidám.






Když už jsem nevařila oběd, tak jsem alespoň upekla celozrnné housky, které si beru do školy na sváču :)







A taky jsem pekla cuketové brownies - ještě jsem toho využila, když je ta cuketa ze zahrady...Už brzy nebude...





A jako poslední fotku tu máme opět tvaroh ! A ve stejném provedení jako předtím - už to ani nebudu rozepisovat :D ....


PS: Co jste si dali dobrého vy ? Jak jste si užili týden ? A co škola ?
PS2: Kromě celozrnných housek a cuketových brownies jsem ještě pekla tyto semínkové krekry pro mamku - tento týden pouze jednou (!!!) - takže rovnou z dvojité dávky... Ale nefotila jsem je....Tak jen taková zmíňka... :)
PS3: U této rubriky se uvidíme opět za 14 dní nebo až se mi nashromáždí více fotek. Jinak chystám Novinky do spíže i ledničky a pár receptů.
Pěkný večer !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)