pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně V

Zdravím a přeji příjemný nedělní večer!
Opět jsem tu s článkem Střípky z kuchyně. Počasí bylo tento týden nic moc, každý den pršelo, teda kromě dneška, takže jsme toho s mamkou využily a zašly jsme si zabruslit. Snad bude příští týden počasí lepší. Na druhou stranu jsme byli taťkou v lese a přinesli jsme plný koš hřibů :o)
Pondělní oběd. Rybí filé zapečené s bramborem, zeleninou a nivou. A v pozadí jde vidět talíř, na kterém je mozzarella s rajčaty a balsamicem.



Slaný cuketový koláč. Dělala jsem ho již 2x. Je vážně výborný. Chutná jako pizza. Takže pokud máte cuketu (což určitě máte...nebo alespoň já mám velké zásoby), určitě ho vyzkoušejte ! Recept zde.



Ovesno-špaldová kaše s rozpuštěnou hořkou čokoládou, chia semínky, agávovým sirupem, hrozny, banánem, strouhaným kokosem a arašídovým máslíčkem. Miluji tyto snídaně <3



Celozrnná kolínka zapečená s kuřecím masem, špenátem a sýrem cottage. A v pozadí opět rajčata s mozzarellou a balsamicem (to teď jím pořád...).



A zde kašička ve stejném provedení jako minule, jen je zde menší změna - místo ovesno-špaldové je to ovesno-jáhlová ;)



Jo, a taky jsem pekla. Zase. A zase je tam cuketa. Už mám za sebou cuketový chlebíček, cuketové brownies, cuketové muffiny, cuketovou bábovku. No a tak jsem "pro změnu" upekla celozrnnou cuketovou buchtu s karobem - je to vlastně klasická cuketová buchta, jen trochu upravená do zdravější verze. A je vážně výborná . A už je snězená. Uvažuji, že ji upeču ještě tento týden znova :D Vážně doporučuji vyzkoušet - recept zde na blogu.



Čínské nudle z M&S se sojovým masem a čínskou zeleninovou směsí. Aneb způsob, jak si udělat čínu v trochu zdravější verzi :)



Ne až tak kvalitní fotka (protože já jinak mívám velice kvalitní fotky jako od fotografa, že...) mé čtvrteční večeře. Domácí celozrnné housky se sýrem Krolewski a rajčata s mozzarellou a balsamicem. (Housky byly ještě horké, vytáhla jsem je z trouby a hned šly na talíř, protože jsem měla hlad jako vlk :D :) )



Bez komentáře.
Anebo radši s komentářem. Jedna z mých snídaní - domácí celozrnné bagely s arašídovým máslíčkem a banánem. A černý čaj v Milka hrnečku. Co dodat. Já tuhle kombinaci zbožňuji. A pokud nechápete, upečte si bagely a pochopíte.


Páteční oběd. Přírodní kuřecí řízek s polentou. Rajčata s mozzarellou a balsamicem. Co dodat ? Jednoduchý, zdravý a výborný oběd :)



Tvaroh s banánem, sušenou papájou, karobem a máslíčkem. Tuhle kombinaci zbožňuji <3




Ovesno-rýžová kašička s chia semínky, agávovým sirupem, banánem, broskví, strouhaným kokosem a arašídovým máslem :o)



Sobotní oběd - přírodní losos a restovaný lilek s česnekem. Tuto kombinaci jsem měla již několikrát a moc mi chutná !



A zde má dnešní snídaně - 2 super celozrnné sandwiche od Penamu a domácí celouzrnný bagel s arašídovým máslem a banánem. Arašídové máslo je z Tesca, zrovna mají všechny jejich druhy v akci, takže jsme si vzala crunchy a wholenut na vyzkoušení. A právě wholenut jsem dnes otevřela. Je trochu zvláštní, připadá mi takové...více arašídové :D To je asi tím, že tam jsou pomleté i slupky a není tam přidaný cukr. Není špatné, ale Lidl je prostě nej <3



Dnes jsem pekla celozrnný chleba. Recept najdete zde, už jednou jsem ho pekla, minule zmizel velice rychle a nyní tomu zřejmě nebude jinak :o) Určitě si ho upečte :)



Jo, a taky jsem pekla sladký cuketový chlebíček. Zase ta cuketa. Také již podruhé. A je výborný. Vláčný. Zdravý. Recept zde - dnes jsem ho přidala na blog :)



Po příjezdu z bruslí jsem doplnila energii touto svačinou - vanička tvarohu, kelímek bílého jogurtu, banán, sušená papája, karob a arašídové máslo z Tesca. Jojo, na tyto kombinace se těším každý den <3



A nakonec má dnešní večeře. Domácí celozrnný chléb, cottage, 2 plátky zámecké šunky s 92% masa, mozzarella s rajčaty a balsamicem a to je doplněno ještě o nějakou zeleninu :) Aneb já mám královské nejen snídaně, ale i večeře :D ;)


Tak, a tím bych se s Vámi pro dnešek rozloučila. Další díl opět za týden.

PS: Příště už upeču něco bez cukety. Ten cuketový chlebíček je asi mé šesté sladké pečení s cuketou, a přestože to pokaždé bylo výborné, při dalším pečení už mi cuketa asistovat nebude. Ikdyž třeba zrovna bude den stát se může všechno.

Co vy a cuketa ? Máte ji rádi ? Pokud ano, využíváte toho, že jí je teď tak hodně ? Dochází Vám inspirace, nebo máte stále nápady, jak ji využít ? Protože já už vážně nevím co s ní :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)