pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně IX

Zdravím a opět Vás po 14 dnech vítám u této rubriky !
Moc mi chybí doby, kdy jsem tuto rubriku zveřejňovala každý týden. Bohužel už není tolik času a ani nemám k dispozici tolik fotek....A uvádět rubriku o nějakých 5 fotkách by podle mě nemělo cenu :) Takže to dáme radši jednou za 14 dní (až 3 týdny), kdy se mi nashromáždí více fotek :)

A začneme tvarohem. Se švestkami. Mandlemi. Kešu oříšky. A karobem :)




Ehm....Tahle fotka je opravdu nehezká....Ale byla to vážně výborná večeře ! Celozrnné těstoviny zapečené s kuřecím masem, listovým špenátem a cottage...Mňam...Aneb večeře minulého pondělí... :)




Opět bagely....Ty jím teď pořád....A vůbec mi to nevadí....




Tvaroh v tom samém provedení jako minule...



A opět stejně jako minule...Ale tady je tvaroh ještě smíchaný s jogurtem :) A naposledy tam jsou švestky...Aneb ze zahrady už nejsou.....


Jeden z víkendových obědů....Losos s kmínem a brambory :)



Super celozrnné sandwiche od Penamu s čokoládovou pomazánkou od Madety a banánem...Aneb jedna ze snídaní přes týden...




A jeden z mých obědů....celozrnný kuskus s cottage a zeleninou.... Aneb nechce se mi vařit :D




A zde už jedna z kašiček, na kterou se celý týden těším ! Zde kašička z minulé soboty - ovesno-jáhlová s agávovým sirupem, chia semínky, mákem, rozpuštěnou kokosovu Schogetten, banánem, hroznovím vínem, borůvkami, strouhaným kokosem, arašídovým máslem a pozor ! Poprvé tam je i kokosové mléko, které jsem koupila v rámci Asijského týdne v Lidlu ! Jojo, byla to výborná snídaně... :)





Předstírejme, že takhle ten oběd měl vypadat...Anebo ne....nechtěla jsem dělat cottage lívanečky, protože si s lívanečkama nerozumím, a tak jsem si udělala cottage wafle...Což mi zrovna moc nevyšlo....ale i tak to bylo v kombinaci s kuřecím masem a zeleninou výborné :) Aneb oběd minulé soboty :)





Tvaroh. Bílý jogurt. Banán. Karob. Arašídové máslo.





A minulý týden jsem pekla....tento celozrnný chleba...A dala jsem si ho na večeři s avokádovou pomazánkou.... :)





A kromě celozrnného chleba jsem pekla celozrnný kokosovo-banánový chlebíček. Recept zde. Je vážně výborný. Chutnal mamce i babičce. Určitě vyzkoušejte ! Je krásně vláčný....zdravý...vynikající...





A kašička z minulé neděle. Opět ovesná, se zbytkem jáhlových vloček. Chia semínky, mákem, nugátovou Schogetten a agávovým sirupem. Ozdobená banánem, hrozny a borůvkami. Posypaná strouhaným kokosem. Zalitá kokosovým mlékem. A jako třešnička arašídové máslo. Doufám, že jsem na nic nezapomněla.... :D Někdo si asi říká, že jsem rozmazlená....Ale kdo by nechtěl takovou snídani <3



Dýňová polévka. Jednoduše oloupete dýni, vydlabete semínka, nakrájíte na kostičky, uvaříte ve vodě do měkka, trochu vody nalijete do hrnku, trochu necháte v hrnci, zbytek vylijete. Dýni rozmixujete tyčovým mixérem, přidáváte vodu, dokud nebudete mít požadovanou konzistenci. Přidáte zakysanou smetanu/kokosové mléko, osolíte/opepříte a můžete jíst :) Polévka se dá dělat mnoha způsoby, ale my ji zatím měly jen tak :) A byla vážně výborná :)




No a minulou neděli jsem ještě pekla bagely...Musela jsem doplnit zásoby, ne ? :)




A z dýňového pyré, které my zbylo, jsem udělala tyto výborné dýňové muffiny. Recept najdete zde na blogu. Jsou vážně výborné ! Mamce taky chutnaly. A zmizely rychle....




A opět tvaroh ! A opět s banánem ! Karobem a máslíčkem !




Páteční večeře. Celozrnné těstoviny zapečené s tuňákem, zeleninou a nivou. Recept zde....




Jo zase tvaroh...Opět to samé provedení jako minule....Ale zase je tam bílý jogurt...Což je velká změna, že....


A zde už včerejší snídaně - rýžová kaše s rozpuštěnou hořkou čokoládou, chia semínky, agávovým sirupem, mákem, banánem, hroznovím vínem, borůvkami, strouhaným kokosem, kokosovým mlékem a arašídovým máslem <3





Včerejší svačina....Tvaroh, kokosové mléko, banán, karob, sušený ananas, goji a arašídové máslo... :)





Včera jsem pekla tento cizrnovo-banánový koláček. Recept jsem již na blog přidala zde ). Je vážně výborný. Kombinace banánu a cizrny je vážně skvělá...Je mi jasné, že moc dlouho to doma nevydrží...Brzy se asi bude péct znovu :)





Jo a taky jsem pekla celozrnné housky....Zase jsem měla pečící náladu (pekla jsem i semínkové krekry pro mamku, které ale nemám vyfocené....)





No a jednu housku jsem si dala hned na večeři - s uzeným tofu (které jsem měla poprvé), mozzarellou s rajčaty a balsamicem a ředkvičkami....aneb hrozně fotogenická večeře....




A zde dnešní snídaně v tom samém provedení jako včera :)




A zde dnešní oběd - čočková polévka, kterou vařila mamka :)





A druhý chod byly tyto čínské nudle, na které jsem se hrozně moc těšila




A zde dnešní svačinka - skoro to samé jako včera a jako každý jiný den. Včera tam bylo kokosové mléko, dneska je tam bílý jogurt z Billy...


A to by bylo pro dnešek vše....Další díl opět za 14 dní :)
Včerejší oběd pro Vás bohužel vyfocený nemám - byly jsme u babičky, která udělala křidélak na zelí <3
Co vy, už jste něco zkoušeli uvařit/upéct z dýně ? A co cizrna, je Vám cizí, nebo ne ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)