pondělí 24. listopadu 2014

Rizoto na kari se zakysanou smetanou

Jednou jsem si koupila zakysanou smetanu a chtěla ji použít do receptu, na který jsem měla již nějakou dobu zálusk. Ale těsně před vařením jsem zjístila, že nemám jednu ingredienci, takže jsem hned letěla na počítač a hledala na internetu recept, které by mi vyhovoval. No a narazila jsem na tento skvělý recept. Pokud máte rádi rýži, kari a zakysanou smetanu, tak se této kombinace nemusíte bát.

INGREDIENCE na 2 porce:

  • 150g rýže (já použila rýži tří barev)
  • menší pórek
  • 135g zakysané smetany
  • 80g mraženého hrášku
  • 80g mražené kukuřice
  • 3/4 lžičky másla
  • 1/2 lžičky kari (i méně)
  • sůl

POSTUP:

Rýži propláchneme a uvaříme podle návodu na obalu. Na másle opečeme na tenká kolečka pokrájený pórek, poté přidáme hrášek a kukuřici, osolíme a necháme chvíli podusit. Na závěr přidáme zakysanou smetau, kari koření, promícháme a po 3-5 minutách smícháme s rýží a můžeme podávat.
Dobrou chuť !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)