pondělí 24. listopadu 2014

Recenze potravin III

Ahojky !
Mám tu pro Vás další recenzi potravin !
Přestože byl jeden díl minulý týden v neděli, mám tu pro Vás další, protože mám fotky potravin, které jsem vyzkoušela třeba před dvěma měsíci i před delší dobou....Tak se s Vámi chci podělit o jejich recenzi. Pak to bude zase klidnější a Vy si budete muset chvíli počkat, než něco nakoupím a než to ochutnám :)

Tofu s mořskou řasou - koupeno ve zdravé výživě (nikde jinde jsem ho totiž neviděla). Nepoužila jsem ho do žádného receptu, jedla jsem ho jen tak, s pečivem :) A je vážně dobré :) Má díky té řase takovou zvláštní chuť :)





Uzené tofu....Jasně, někdo si řekne, že to není zdravé. Já na uzené výrobky taky nejsem, ale na druhou stranu jsem člověk, který rád ochutnává nové věci :) Samozřejmě uzené tofu není žádná novinka, ale i tak jsem ho chtěla ochutnat. No, moc mi ta chuť nesedla. Už si ho nekoupím :-/





Před několika měsíci jsem si koupila kokosové mléko v Kauflandu - když ho všichni tak chválili....No a....Vůbec mě nezaujalo. Byla to vyložené voda, která měla opravdu malý nádech kokosu....Takže jsem nechápala, jak to někomu může chutnat.
Na druhou stranu všichni chválí kokosové mléko z Lidlu. Že je prý nejlepší.....No, tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším a na začátku září mi ho mamka v Lidlu koupila.
Použila jsem obě plechovky na "ozdobení" kaše.....A zřejmě mají všichni pravdu, protože je vážně výborné ! Dala jsem si ho i do tvarohu, tam je taky skvělé :) A nebo jen tak na lžičku.....






Asijské krekry. Ty mě zaujaly a já jsem si je prostě musela koupit. A radši rovnou dvě balení. A jsou vážně dobré ! Příště vyzkouším i jinou příchuť :) Používám je hlavně do zeleninových salátů :)







O prázdninách jsem vyzkoušela tuto novinku značky Billa - selský bílý jogurt. Je dobrý a taky jde dobře vyklopit z kelímku :) Ikdyž je zase pravda, že chutná jako každý jiný selský bílý jogurt....






Flapjack s pecanovými ořechy - ten jsem si koupila jednou ve zdravé výživě, stejně tak Walness oats cake od Nutrendu. Obě tyčinky jsou úžasné. U Welness oats cake jsem se trochu bála té chuti citrón-tvaroh, ale bylo to zbytečné :) I tato poněkud zvláštní kombinace je skvělá :)





No a tady už taková má stálice, kterou určitě budu kupovat pravidelně. Svatojánský chléb neboli Karob. Považován za zdravou nahrážku kakaa. Má však jinou chuť i vůni, obojí takové zvláštní :) Nedá se to popsat, takže to radši vyzkoušejte :) Myslím, že nebudete litovat :-) Je vhodný na kaše, do jogurtu, tvarohu, můžete ho dát místo kakaa do různých buchet atd... Má široké využití :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)