pondělí 24. listopadu 2014

Recenze potravin II

Zdravím !
A mám tu pro Vás další recenzi potravin. Jsou tu stálice, které kupuji pravidelně, ale také potraviny, které jsou koupila na vyzkoušení, ale jinak je nekupuji.

Jáhlové vločky - koupené ve zdravé výživě. Používám je jedině na kaši, která je opravdu výborná - myslím, že kaše z jáhlových vloček je nejjemnější ze všech kaší :)





Kaše ze špaldových vloček už tak jemná není, ale je stejně tak výborná. Zatímco jáhlová kaše je krásné jemná, kaše ze špaldových vloček Vás zaujme jemnou oříškovou chutí :)





Četla jsem na ni chválu, a tak jsem si ji prostě musela koupit. No, já z ní moc nadšená nejsem. Ne, že by byla špatná.....Ale neskáču z ní 5 metrů vysoko. Hodně mi připomíná kaše, které papají malé děti :D Ale zase můžete ocenit rychlou přípravu...Což je v pracovní/školní dny celkem výhoda, pokud se Vám nechce kaše vařit.




Lidlovská Linessa pomazának s čerstvým sýrem mi moc chutná. Chutná jako Gervais, mě osobně chutná ještě více a je levnější (ikdyž není zrovna v akci).






Jelikož mám ráda rýži, musela jsem vyzkoušet i rýžové nudle. Tak jsem si koupila tyhle...A jsou vážně dobré. Jak si představit jejich chuť ? Jednoduše....Představte si těstoviny, které chutnají jako rýže :D :D Což je vlastně velice výstižné :D






Na tyto knäckebroty jsem také četla samou chválu. A nezklamaly mě ! Jsou vážně výborné, jsou jiné než ostatní knäckebroty. Mají opravdu skvělou chuť :)




Je to už pár měsíců, co jsem tuto směs na Římské placičky (neboli cizrnové) vyzkoušela....Jednou jsem na ně narazila v Bille, tak hned padlo balení do košíku...Spolu ještě se směsí na sladké lívanečky, ale ty nemám nikde vyfocené....
Jak slaná, tak sladká varianta je výborná. U těch sladkých lívanečků je výraznější oříšková chuť, kterou právě cizrna má, u slaných placiček je výrazná i chuť koření :)




A nakonec tu pro Vás mám syrovátkový sýr Ricotta. Jak popsat jeho chuť ? To netuším, abych se přiznala :D Představte si něco mezi tvarohem, cottage a bílým jogurtem....Možná Gervais...No, nebo to radši ochutnejte s uvidíte :D :) Jinak mě ale chutnal.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)