pondělí 24. listopadu 2014

Recenze potravin I

Zdravím !
A zároveň Vás vítám u prvního dílu rubriky "Recenze potravin", kde bude psát recenze o různých potravinách, které se objevily v "Nákupech potravin".
Tak jdeme na to !


Datlový sirup - celkem hustý sirup s nepopsatelnou chutí - opravdu nemůžu přijít na nic, čemu by se to chuťově podobalo. Je to zkrátka originální chuť, určitě doporučuji vyzkoušet - do kaší, tvarohu, jogurtu, při pečení....
Agávový sirup - je více tekutý a sladší než datlový sirup. Také nepopsatelná chuť, využití stejné jako u datlového....Ne že by byl špatný, ale datlový sirup mě zaujal více :)




Choceňské pomazánkové s čokoládou. Určitě doporučuji koupit. Chutná to jako čokoládový termix. A nejlepší je namazat si to na toustový chléb a nahoru ještě kolečka banánu..Nebo jen tak vyjídat lžičkou....







Milka Philadelphia má narozdíl od Choceňského pomazánkového více čokoládovou chuť s navíc ještě příchuť lískových ořechů. Je také sladší, ale ne zas tak sladká jako třeba Nutella. Zase nejlepší kombinace s toustem a banánem...Nebo do kaše...Nebo do tvarohu...Nebo přijít k tomu se lžičkou a pak...no, víte, jak to dopadá....Většina lidí nezůstane u jedné lžičky....







A další čokoládová pomazánka - tentokrát JIHOČESKÁ Čokoládová pomazánka s 60% čokoládou. Je to hodně podobné Choceňskému pomazánkovému s čokoládou, ikdyž ta chuť je trošinku jiná. Mě osobně ale více chutná Choceňské pomazánkové s čokoládou :)
A opět je nej kombinace s toustem a banánem (což už ani není potřeba psát, že....). A nebo do kaší, jogurtu, tvarohu...






KAROB neboli SVATOJÁNSKÝ CHLÉB je chutí podobný kakau a je považován za jeho zdravou nahrážku. Já ho používám nejčastěji do tvarohu (což jste už zřejmě zaregistrovali, pokud můj blog sledujete...), ale už jsem ho párkrát přidala i do buchet a i tam jeho chuť skvěle vynikne (např. do celozrnné cuketové buchty s karobem nebo do celozrnné cuketové bábovky) :) Nebo do kaší, jogurtu,...Určitě doporučuji vyzkoušet :)






Lahůdka tofu. Pomazánka, jejíž složení můžete vidět na fotce :D (70% tofu, směs koření, slunečnicový olej, shoyu a mořská sůl). Někdo si řekne, že 70% není moc...Ale viděla jsem i "tofu pomazánky", které měly tak 20% tofu....Raději si dělám pomazánku z tofu doma, ale když jsem na to narazila ve slevě s končící zárukou, rozhodla jsem se to vyzkoušet a podle mě to není vůbec špatné :) Ale samozřejmě domácí je lepší, a je tam více tofu...Ale na druhou stranu je tato pomazánka lepší než někteří kolegové ze stejné kategorie....








Šmakoun mexico - Má výraznou kořeněnou chuť, která by se někomu mohla zdát příliš ostrá....Já ho použila v kombinaci s těstovinami a chutnal mi :)
Šmakoun meruňkový - mě už tak nezaujal...Chuť meruněk mi příjde hrozně "umělá".....Znovu si ho už nekoupím....






Kukuřičná kaše POLENTA, která někomu připomání bramborovou kaši. Já bych jí k ní moc nepřirovnávala, protože já bramborovou kaši nemám ráda ( :D ), ale polenta mi chutná. Podle mě to má svou zvláštní chuť (a vy si to pak máte na základě mé "recenze" představit...hmmm...)






Čínské nudle z M&S mi moc chutnají. Mají málo sacharidů a z jedné porce (jednoho "hnízda") je jich opravdu hodně :) Taková zdravější náhrada normálních čínských nudlí....







Černý sezam - chutná jako bílý, je ale více křupavější. Neuděláte chybu, když si ho koupíte :)




Tak to by bylo pro dnešek vše. Další potraviny Vám představím zase příště :)
Vyzkoušeli jste něco ze zvýše zmíněných potravin ? Pokud ano, tak co a chutnalo Vám to ?




2 komentáře:

  1. Ahoj, jen menší dotaz...kde se dá sehnat ta Philadelphia a jihočeská čok. pomazánka? :D Nikde jsem nic takovýho neviděla :D (bydlím v Brně) Díky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Philadelphii prodávali u nás v Bille, ale už jsem ji tam dlouho neviděla (asi ji nikdo nekupoval :D ) - takže teď už ji vidím jen v Globusu :) A to samé s jihočeskou čokoládovou pomazánkou...taky jsem ji kupovala v Bille, ale teď už se tam pár měsíců neobjevila, tak nevím....Zkus mrknout na stránky Madety, u výrobků mají napsané, v jakých obchodech to prodávají :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)