sobota 29. listopadu 2014

Omáčka s cottage, sójovým masem a rajčatovým protlakem

Nedávno jsem vyzkoušela tuto úžasnou omáčku, která si skvěle padne s těstovinami :) Já si ji dala k celozrnným špagetám :) Bála jsem se té kombinace cottage-sójové maso-rajčatový protlak  - ale dopadlo to dobře a já se těším, až si tuto pochoutku ukuchtím znova :)



INGREDIENCE na 2 porce:
  • 50g sójových kostek / nudliček
  • rajčatový protlak (70g)
  • 200g cottage 
  • olivový olej
  • sůl, pepř, bazalka, oregáno


POSTUP:
  1. Sójové maso uvaříme dle návodu na obalu, poté ho  slijeme a vymačkáme přebytečnou vodu. 
  2. Sójové máso rozkrájíme na menší kousky.
  3. Na pánev si dáme trochu olivového oleje, přidáme na kostičky nakrájenou cibulku, poté sójové maso.
  4. Až cibulka zezlátne, přidáme rajčatový protlak a pořádně promícháme.
  5. Necháme cca 3 minuty povařit, občas promícháme.
  6. Přidáme cottage, ochutíme solí, pepřem, bazalkou a oregánem a promícháme.
  7. Nechámu ještě cca 2 minuty na plotně opět s občasným promícháním
Podáváme s těstovinami.
 

2 komentáře:

  1. Sojový maso prostě nee..:D ale ta omáčka. Mňam!
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, každýmu sójové maso nesedne... :) Mě tahle omáčka trochu připomíná boloňskou, což bude tím rajčatovým protlakem :) Myslím, že by tento recept nebyl špatný ani např. s mletým masem :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)