pondělí 24. listopadu 2014

Novinky do spíže i ledničky II

Zdravím !
Mám pro Vás další fotky potravin, které jsem v poslední době přihodila do svého nákupního košíku.

Začneme nákupem v Lidlu - tam jsem si vzala 2 cottage light značky Pilos. Je to asi nejlevnější cottage, co jsem viděla (když beru poměr cena/množství), jinak light nekupuji, ale já je chci použít na příprava pokrmů, kdybych ho chtěla s pečivem, vezmu si normální :)

Dále jsem si v Lidlu vzala Linessu, kterou jsem ochutnala u tety a strejdy. Je to přírodní čerstvý sýr, chutí podobný, ne-li stejný jako Gervais.

A ještě jsem si přihodila do košíku tyto jemné ovesné vločky - byly v akci 500g/ 11,90 Kč :) Jsou již pomleté, takže si nemusíte dělat starosti s mletím v mlýnku.

V Tescu jsem si přihodila do košíku sušenou papáju, kterou mám ráda - do tvarohu, jogurtu, na kašičky....

Moje babička ví, jak mě potěšit ! Místo aby mi k narozeninám koupila bonbony, které už stejně nejím, a všelijaké blbosti, udělala mi radost několika potravinami ze zdravé výživy. Jako první tu máme černý sezam, které jsem chtěla vyzkoušet - chutí je podobný tomu bílému, jen mi připadá takový křupavější :) A jak ho využiji ? Do celozrnného pečiva, do tvarohu, jogurtu, na kašičky :) Nebo do zeleninových salátů :)


Flapjacky místo bonboniery ! Také další věc, kterou jsem chtěla vyzkoušet, když to tolik blogerek tak chválí. A tak mám rovnou dvě tyčinky (kus - 110g) - cappucino a maliny-jablka ! Už se těším, až ochutnám :) Pak určitě napíšu "recenzi" ;)

Dále mi babička koupila chia semínka - ty vyfocené nemám.

Marks and Spencer


Můj vůbec první nákup v Marks & Spencer - protože moje spotřeba máslíček je čím dál tím větší (můj největší "rekord" je sklenička z Lidlu spotřebována za 4 dny...zatím největší rekord), musela jsem si vzít i z M&S, protože za a) Americký týden v Lidlu bude tak za půl roku (bohužel) , za b) M&S mám dost z ruky, kdo ví, kdy se tam zase dostanu, za c) v M&S mají akci u některých výrobků, že při koupi druhého kusu tohoto výrobku máte druhý kus s 50% slevou - (takže vlastně máte 2 máslíčka za 90 Kč) a za d) moje spotřeba je velká a já musím mít zásoby a vás tyto důvody, proč jsem si koupila ty máslíčka určitě velice zajímají. Tak !
Smooth je dobré, hodně tekuté a crunchy se dá i přes to, že tam jsou kousky, dobře roztírat...Podle mě jsou obě lepší než třeba máslíčka z Tesca , ale fešákům z Lidlu se prostě podle mě nevyrovnají....Takže mým favoritem i nadále zůstává Lidl, na druhém místě M&S.


A dále jsem si tam koupila ty jejich slavné čínské nudle. A protože je všichni tak chválí, vzala jsem rovnou dvě balení.
Vyzkoušela jsem si je udělat se sojovým masem a zeleninou jako čínu. Musím říct, že jsou vážně dobré. A je jich hodně :)

Jednou byl v Kaufu v akci Leerdammer, ten zázrak z reklamy. No, a podle mě to teda žádný zázrak není. Připadal mi skoro bez chuti. Na to, jaká je na to v televizi reklama, je to fakt slabota... Aneb opět jsem si ověřila, že nikdy nemám věřit reklamám v televizi.


Před nákupem v Marks and Spencer jsem si dala oběd v čínské restauraci - pečené rýžové nudle s kuřecím masem a zeleninou. Rýžové nudle jsem měla poprvé, chtěla jsem je ochutnat, a zachutnaly mi, takže jsem si je při návštěvě kauflandu přihodila do košíka. Tyto stály nějakých 38 Kč a je to 400g.


Tyto celozrnné linguine od Alnatury jsem prostě musela ochutnat. Jasně, tato značka není zrovna nejlevnější, ale neviděla jsem jinou značku, která by dělala linguine v celozrnné variantě, takže prostě skončila v košíku Alnatura. Jsou výborné, mají dobrou chuť a nejsou tvrdé :) Doporučuji vyzkoušet.


Toto je 2 měsíce stará fotka, ale i tak ji zde přidávám - dobroty, které jsem dostala od mé úžasné mamči ke Dni dětí - v sáčku nesiřené meruňky, arašídové máslíčko z Tesca, chia semínka. karob a kešu oříšky. Mamka zkrátka ví, jak mě potěšit ! <3

Nákup ve zdravé výživě

S mamkou jsme od babičky dostaly poukaz do zdravé výživy, takže zde můžete vidět, co jsme si za něj koupily :)

Balsamico jsem ochutnala poprvé u své tety. A jelikož mi zachutnalo, rozhodla jsem si ho pořídit i domů. Koupily jsme ho ve zdravé výživě, 500 ml za nějakých 55,90Kč. Používám ho na ochucování salátů, nejlepší je kombinace
rajčata+mozzarella+Balsamico (+ rukola).


Instantní vícezrnná kaše Nomina. Tak jsme ji tedy vyzkoušely koupit, na mnoha blozích je na ni chvála, tak jsem zvědavá. Byla ze všech druhů nejpřijatelnější, ovesnou/rýžovou/jáhlovou si radši udělám z vloček....


Dále jsem do košíku přihodila jáhelné vločky. Balení - 300g - bylo za nějakých 21,90 Kč ;) Kašička z nich je výborná, taková hodně jemná :) Doporučuji vyzkoušet. Ale pokud nemáte rádi jáhly, nekupujte ! Chuť jáhel tam celkem dost vyniká.


A dále tu máme špaldové vločky. Udělala jsem si z nich kaši, ale dala jsem tam i ovesné vločky. Špaldové vločky mají oříškovou chuť - je to napsané na obalu a já sama jsem se o tom přesvědčila.


A nakonec tu máme vločky sojové. Ty jsem do košíku také musela přihodit.


Chia semínka v košíku nesměla chybět :)




Při mém pečení je spotřeba mouky opravdu velká, tedy spotřeba celozrnné mouky. Kupujeme různé druhy, a když už jsme měly ten poukaz, koupily jsme i špaldovou. Žitná a grahamová se u nás doma objevuje pravidelně :)



Tak a nakonec jsme vzaly i tento sojový nápoj vápník + lecitin v prášku. Hodláme ho pít jen tak, ale já v něm plánuji také občas uvařit kaši, pro změnu :)


Tady mě někteří asi ukamenují. Čokoládky Schogetten tak nakupujeme ve slevě v Kauflandu Milka nemá příchuť Tiramusu každý den někdy je potřeba si ten život osladit, ne ?


Černý čaj. Bez něj ani ráno ! Aneb opět nakupujeme v akci. Takové menší zásoby, protože má nejoblíbenější značka černého čaje to není :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)