pondělí 24. listopadu 2014

Novinky do spíže i ledničky I

Novinky do spíže i ledničky I

Zdravím a přeji krásný večer !
Doufám, že si léto užíváte se vším všudy. Já tedy rozhodně ano. Někdo by sice tvrdil, že sport a vaření a nakupování nejsou žádné prázdniny, ale já jsem spokojená. Taky sem tam zajdu k vodě, abych chytila nějaký ten bronz (a všichni mi neříkali, že jsem bílá jak ředitelka vápenky). Také jsem byla na týden u tety a strejdy, kde jsem hlídala malou sestřenici. Skvěle strávený týden.
Teď už ale k tématu dnešního článku. Chtěla bych se s Vámi podělit o potraviny, které jsem si v posledních měsících nakoupila.



Jako první zvěřejňuji fotku arašídových máslíček z Lidlu. Na Americký týden jsem čekala několik měsíců, 30. června jsem vstávala brzo, abych mohla stát před Lidlem ještě před otvírací dobou s nákupním vozíkem jak nějaká důchodkyně. A tak tedy skončilo ve vozíku těchto 12 fešáků. A ještě k nim přibyl jeden fešák, crunchy, protože mamčině kamarádce nechutnal, tak to dala mně...Neví, co je dobré ale tím víc pro mě !.






Dále tady mám agávový sirup, koupený v Albertu za nějakých 67 Kč (nevím přesně...). Vyzkoušela jsem i datlový, ale ten mi došel, tak jsem chtěla vyzkoušet tento. Je sladší a tekutější než datlový, pro změnu fajn, ale příště sáhnu opět po kolegovi datlovém.
Datlový mi chutná více, je méně sladší a více hustý, chuť datlí tam ani není moc cítit, takže se ho určitě nemusíte bát.

Choceňské pomazánkové s čokoládou - chutná jako čokoládový termix - takže pokud jste jako děti ujížděly na termixu nebo na něm ujíždíte doteď, běžte do obchodu a zkuste si to koupit - za vyzkoušení to stojí ! :) V kombinaci s toustem a banánem....


To jsem na ni jednou narazila v Bille v akci, slevněná byla na 25 Kč - tak jsem si ji vzala do košíku, protože levnější už ji asi neuvidím...Byla výborná, je to sladší než Choceňské pomazánkové a je tam navíc chuť lískových oříšků, oproti choceň. pomazánkovému je to více čokoládové...Taková zdravější verze nutelly :) Opět výborná kombinace s toustem a banánem :)

Riccotu jsem měla poprvé minulý týden, koupila jsem ji v Penny. Mno a z fotky je zřejmé, že mi asi zachutnala, když jsou tam tři kelímky :) . Má takovou zvláštní chuť, nevím, jak bych ji popsala. Určitě to není pro každého.


Co nikdy nesmí chybět v naší ledničce ? Tvaroh ! Každý den padne alespoň jedna vanička. Pěkně s banánem, oříšky (nebo arašídovým máslíčkem), sušeným ovocem a karobem....Mňam ! A nejraději mám značku Boni, kterou kupuji v Penny. Mno a když je nouze, koupím značku Milblu z Kauflandu.


Jednou jsem na tuto pomazánku narazila v Bille, když ji měli slevněnou s končící trvanlivostí. Byla dobrá, ale už jsem si ji podruhé nekoupila, protože si raději koupím tofu a udělám si pomazánku podle svého gusta:)


Možná jste zaregistrovali, že nedávno byl v Kauflandu v akci Šmakoun za 34,90Kč. Přírodního a meruňkového jsem ještě neměla, tak jsem oba hned přihodila do košíku. Ještě jsem ani jednoho z nich nevyzkoušela, ale až se tak stane, napíšu, jak jsem je využila a jak mi chutnali :)

Zásoby tuňáka - toho bych mohla pořád ! Nejraději ho mám zapečeného s celozrnnými těstovinami a zeleninou (recept přidám). V Tescu měli tu značku SeaSide za 20Kč/kus, no nekup to ! Poslední dobou je to všude tak za 30 Kč. Calvo byl za 15 Kč, bohužel už poslední....Drcený od Clever je na pomazánku, jinak ho nekupuji, víc mi chutnají kousky...


Cottage. Skvělý zdroj bílkovin. Dříve jsem jedla jen cottage od Madety, ale tenhle chutná úplně stejně. A to hlavní ? Je ho více !

A zde už tofu, které pravidelně kupuji - 200g mají v Kauflandu za 16,90 Kč - no nekupte to !


Celozrnné farfalle od Alnatury kupované v Globusu za 29,90 Kč. Jsou dobré, nejsou tvrdé a připadá mi, že mají takovou jinou chuť než celozrnné těstoviny od jiných značek. Určitě doporučuji těstoviny od Alnatury vyzkoušet.


V úterý jsem si ve zdravé výživě koupila tyto rýžové vločky. Již na několika blozích jsem četla chválu na kaši z nich uvařenou, tak jsem je musela vyzkoušet. Kaši jsem si dělala již dvakrát a je výborná ! Je s tím i jednoduchá příprava - nasypete je do vřícího mléka/vody a necháte 5-7 minut odstát. A máte pěkně hustou, rýžovou kašičku ! S ovocem, sirupem, karobem a arašidovým máslíčkem je to delikatesa ! :)


Možná jste se již s touto zdravou nahrážkou kakaa již setkali, má zkušenost moc dlouhá není, ale vím, že se bude pravidelně objevovat v mém jídelníčku. V tvarohu, abychom byli konkrétnější..


Ve zdravé výživě jsem přihodila do košíku také polentu - tato kukuřičná kaše mi zachutnala, je to něco na způsob bramborové kaše, kterou já nejím, ale tahle polentová kaše mi zachutnala. Určitě ji využiju jako přílohu k masům, ale plánuji z ní ukuchtit i nějaký koláč či polentové hranolky :)

To by bylo pro dnešek vše, další nakoupené potraviny zveřejním zase někdy příště. Co jste v poslední době ochutnali vy ? Zásobili jste se arašídovými másly z Lidlu ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)