pondělí 24. listopadu 2014

Nemáte čas nebo ho nechcete mít ? Aneb výmluvy lidí, proč necvičit

Ahojky!
Dnes mám pro Vás další povídací článek se zaměřením na výmluvy lidí, proč necvičit.

Dnes nemám čas, zacvičím si zítra. A co takhle "Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek". ? Hm ? A vážně nemáte čas ? Nikdo Vám neříká, že máte cvičit hodinu. Stačí i dvacet minut. Tak se prostě místo dívání na oblíbený seriál/trávení času u počítače/trávení času na sociální síti zacvičíte....
Nebo je taky výmluva "Kde mám na to najít čas ?" Víte vy co ? Já si ten čas taky nehledám. Já si ho prostě UDĚLÁM. Člověk si musí udělat i čas pro sebe.

Stydím se chodit běhat ven, nechci ať na mě lidé koukají - A proč jako ? Mě to ze začátku taky nebylo moc příjemné...Ale teď si říkám : "To čumíte, co ? " :D Jasně, někteří Vás můžou odsuzovat, najdou se možná i tací, kteří utrousí nějakou poznámku....Ale najdou se i tací, kteří z Vás budou mít respekt.

Stydím se chodit do posilovny - To samé co u běhu....Když budete lidem okolo říkat, že chodíte do posilovny, můžou z Vás mít respekt....Ale pokud na to vážně nemáte, zacvičte si doma. Tam Vás nikdo neuvidí.

Nemám peníze na chození do posilovny - Nevadí, tak si koupíte pár kousků náčiní domů (což je jednorázová investice), podíváte si na nějaká videa třeba na youtube a problém je vyřešen

Jsem nemehlo - To snad nemyslíte vážně ! To vůbec nechci slyšet, žádné podceňování ! Já taky nejsem v tělocviku žádný machr, popravdě mě tělesná výchova ve škole vůbec nebaví, naopak to, co dělám ve svém volném čase, mě baví hodně. Tím, že něco budete dělat, se budete jen a jen zlepšovat.


Je to na mě moc těžké / nezvládnu to - Opět podceňování ! Pryč s tím ! Jako u předchozí výmluvy... Musíte trénovat, čímž dosáhnete nějakých výsledků, ve kterých se postupem času budete jen a jen zlepšovat.

Nevidím žádné výsledky, tak proč bych měl pokračovat ? - Pokud si tuhle větu říkáte po týdnu, 14 dnech, měsíci....No, radši bez komentáře. Výsledky neuvidíte hned. Bude to trvat měsíce, roky. Ne pár dní. Taky záleží na tom, kolik do toho dáváte. Jestli vše děláte správně (a to jak z oblasti cvičení, tak i stravy).

Jsem unavený - No, kolikrát taky začínám cvičit vyčerpaná, ale po chvilce jsem napumpovaná energií a po cvičení jsem již plná energie a usmívám se jak idiot. Hodně lidí je taky unavených proto, že mají nedostatek pohybu.

Nebaví mě to - Vážně ? Existuje tolik druhů sportu, a vy si nenajdete žádnou aktivitu, která by Vás bavila ? Zdravý životní styl neznamená nutně to, že musíte chodit do fitka. Nebo chodit běhat. Nebo já nevím co. Máte dělat to, co Vás baví.

Nemám oblečení na cvičení - Prostě si něco oblečte a běžte ! Nemusíte být vymodění jak na nějakou přehlídku. Kolikrát jsme už viděla běhat lidi v teplácích a mikinách (popř. boty), které určitě nebyly sportovní....

Dnes mě bolí ruce/nohy/zadek z minulého dne - No tak si prostě zacvičíte jinou část ! Ha ! Kolumbus objevil Ameriku !

Dnes nemám náladu - Při sportu se vyplavuje tzv. "hormon štěstí", takže se Vám ta nálada určitě spraví :)

Nevím jak začít - Ale notak....Na internetu najdete spoustu rad a návodů, jak začít. Nebo zainvestujte do fitness trenéra/výživového poradce, který Vám pomůže k té správné cestě :) Ale stačí i ten internet :)


Jsem od přírody štíhlý/štíhlá, nemám důvod cvičit - To jako vážně ? Cvičení udrží zdravé srdce, sílu a kondici. Být hubený neznamená být zdravý a v plné síle.

Už jsem dosáhl/a toho, čeho jsem chtěl/a dosáhnout - To není důvod se cvičením přestat ! Chcete se snad vrátit do starých kolejí ? Cvičení Vás nebavilo, že když už máte to, co jste chtěli, tak přestanete ?

Venku je škaredé počasí - A kdo Vám říká, že nutně musíte cvičit venku ? Prostě si zacvičíte doma a je to. Žádný problém. Tečka.

Nemám žádnou motivaci - Tak si ji musíte najít ! Pokud ji nenajdete nikde ve svém okolí, podívejte se na internet. Každý přeci má nějakou motivaci ! Také je důležité, aby se člověk obklopil lidmi, kteří ho podpoří :)


Nemám s kým jít cvičit - Opravdu nutně potřebujte někoho, s kým jít cvičit, a nebo si jen chcete pokecat a cvičení se díky tomu vyhnout ? Někoho motivuje, když vidí, jak ostatní cvičí. Možná chcete parťáka proto, aby Vás motivoval. Ale víte co ? Člověk se může motivovat i sám. Děláte to pro sebe. Snažte se cvičit intenzivně, ikdyž se na Vás zrovna nikdo nedívá.


Tak, to by byly asi ty nejčastější výmluvy. Co vy, vymlouváte se někdy ? Nebo někdo ve Vašem okolí ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)