pondělí 24. listopadu 2014

Domácí celozrnné bramborové gnocchi

Zdravím !
Dnes mám pro Vás recept na domácí bramborové celozrnné gnocchi.
Čerpala jsem zde, ale místo hladké mouky jsem použila celozrnnou a gnocchi byly výborné ! Já si je dala s listovým špenátem a kuřecím masem, ale je na Vás, s čím si je dáte vy :)


INGREDIENCE:na 2 porce

  • 3 brambory
  • celozrnná mouka
  • vejce

POSTUP:

  1. Brambory uvařte ve slupce.
  2. Uvařené brambory oloupejte a rozmačkejte/rozmixujte je do hladka (jako bramborovou kaši).
  3. Vejce rozšlehejte vidličkou a přidejte ho k bramborám.
  4. Postupně přidávejte mouku - nenapsala jsem množství, protože mouku přidáte podle toho, jaké těsto bude - nesmí být tekuté, ale spíše jako když děláte nějakou kynutou buchtu.
  5. Vezměte s vál, vysypte si ho moukou. Z těsta na něm vyválejte dlouho válec, který pokrájíte si malé kousky. Každý vytvarujte do kulata a uprostřed udělejte rýhu (radýlkem nebo nožem).
  6. Gnocchi dejte do osolené vroucí vody a vařte je cca 5 minut. Mezitím je ale hlídejte a zkoušejte, jestli nejsou, aby se Vám nepřevařily.

Poznámka: Pokud Vám nezáleží na tom, že gnocchi nebudou mít rýhu, vůbec ji tam nemusíte dělat. Já ji tam taky nedělala :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)