pondělí 24. listopadu 2014

Cuketové brownies

Dnes mám pro Vás recept na skvělé cuketové brownies. Babička mi v sobotu donesla ze zahrady velkou cuketu a já ji hned zužitkovala na pečení - konkrétně na tyto cuketové brownies.
Originál receptu najdete zde, ale udělala jsem malé změny, tak přidávám recept i na svůj blog. :)


INGREDIENCE :

  • jedna velká cuketa
  • 1/2 hrnku celozrnné mouky
  • 1/2 hrnku ovesných vloček
  • 3/4 hrnku třtinového cukru
  • 2 polévkové lžíce másla
  • 1 vejce
  • 1 kávová lžička prášku do pečiva
  • 3 polévkové lžíce kakaa
  • 60g čokolády na vaření
  • pár sekaných mandlí a vlašských ořechů

POSTUP:

Cuketu nastrouháme, vymačkáme z ní vodu a smícháme s celozrnnou mouku, vločkami,třtinovým cukrem, máslem rozpuštěným v mikrovlnce, rozpuštěnou čokoládou na vaření (já jsem ji nalámala na kostičky a dala asi na 1,5 - 2 minuty do mikrovlnky),kakaem, vejcem, práškem do pečiva a nasekanými ořechy.
Pečeme v troubě vyhřáté na 180° asi 35 minut.
Po vytažení z trouby necháme zchladnout, teprve pak rozkrájíme.


PS: Cuketu tam vážně nepoznáte. Brownies chutnaly dokonce i mojí mamce, která cuketu ani čokoládu nemá moc ráda ! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)